Hasil Kajian MARDI

Friday, June 15, 2012

Assalamualaikum, harini kiter nak tengok sejauhmana tajam mata korang pasai gambar ni..  Dalam gambar ni apa yang korang nampak hehhe??

Kasi komen sikit muhahahahah

Hasil Kajian MARDI Hasil Kajian MARDI Reviewed by Kin Naz on Friday, June 15, 2012 Rating: 5

Redha

Thursday, June 14, 2012


Sumber: Facebook ^_^

Redha Redha Reviewed by Kin Naz on Thursday, June 14, 2012 Rating: 5

Penantian ku Berakhir

Wednesday, June 13, 2012
Assalamualaikum, apa khabor semua?? Hahaha harini ada berita gembira buat kiter... Ce teka ce teka.. Apa x tau? Ok lah kiter btau ye.. Setelah berbulan-bulan kiter menunggu tempat untuk praktikal akhirnya Alhamdulillah penantian kiter dah berakhir.. Amanah Iktiar Malaysia cawangan Ipoh huhu.. Tu tempat praktikal kiter... Waa neves la.. Xpe2 Kinah ko kena kuat...

Ni la portal kiter bukak petang td betapa gembiranya hati ulalalalalla~~~

 x nampak? sila klik untuk tgok yg lebih clear!!

Penantian ku Berakhir Penantian ku Berakhir Reviewed by Kin Naz on Wednesday, June 13, 2012 Rating: 5

Tamat Sudah!!!!

Tuesday, June 12, 2012
Assalamualaikum, hari ini tepat pada pukul 11.30 pagi tadi berakhirnya peperiksaan akhir kertas integriti dalam urustadbir negara. Fuhhh!! Lega rasanya tau dan pada hari ini juga tamatlah sudah kiter sebagai pelajar semester akhir.  Betui ka ni??? Betui la Cik KinAH ooiii  hang dah habis dah. Hehehe.. Ok Pasni bersiap sedia untuk packing barang sebab kiter nak balik dah ke kampung halaman tercinta. Nak tau kat mana?? Kat Ipoh la... Ipoh Ipoh Mali hihi..  Dalam keghairahan untuk pulang ke kampung, timbul perasaan sedihla.. Yela ceq dah duk kat bumi Sintok ni dah hampir tiga tahun.. Banyak pengalaman dan dugaan yang dah kiter tempuh selama duk kat sini.. Lepasni nak pisah dah dengan kawan-kawan.. Sedihla..  Tapi xpa bulan 11 nanti ceq mai Kedah balik na.. Jangan sedih-sedihla ye.. Takkan lari gunung dikejar huhu... Apa yang aku ngarut ni.. Oklah sampai sini saja la celoteh kiter hari ni. As salam.....


Tamat Sudah!!!! Tamat Sudah!!!! Reviewed by Kin Naz on Tuesday, June 12, 2012 Rating: 5
Tuesday, June 12, 2012
Reviewed by Kin Naz on Tuesday, June 12, 2012 Rating: 5
Powered by Blogger.