Hobi Baru

Saturday, December 31, 2016 2
Sekarang ni kinah ada hobi baru. Nak tau apa? Mewarna la.. Eh macam budak-budak pula suka mewarna. Sekarang ni bukan budak-budak je suka m...

R Herritage Recipe di Meru Raya Ipoh

Friday, December 30, 2016 0
Macam biasa pada setiap hari Khamis ada je agendanya. Pada hari ni terjah sebuah restoran pula. Kiranya harini makan-makan jela. Restora...

CPUV-Grab MY

Friday, December 30, 2016 0
Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk terima cpuv dari Nuffnang. Walaupun blog ni suam-suam kuku aje. Rezeki anak mungkin. CPUV kali...

Dah Tukar Pelan La Pulak

Monday, December 26, 2016 4
Perasan tak sekarang ni Celcom dah tiada pelan internet burung hantu. Sekarang ni Celcom buat pelan baru iaitu pelan internet asas untuk R...

Pengalaman Menaiki MRT

Saturday, December 24, 2016 2
Kelmarin kami berpeluang untuk menaiki MRT yang baru sahaja dilancarkan pada 16 Disember lepas. Agak ramai juga ibu bapa yang membawa anak...

CPUV- Family Mart Launch

Saturday, December 24, 2016 0
Alhamdulillah sekali lagi dapat cpuv. Kali ni daripada Family Mart Launch. Family mart sekarang dah ada di Malaysia tau. Family mart ni ba...

Petua Ubati Asma Atau Lelah

Sunday, December 18, 2016 4
Bila asma atau lelah datang inhaler mesti ada di sisi. Pelbagai sebab boleh mengakibatkan kita boleh asma atau lelah seperti kawasan p...

Kerana Buntat

Tuesday, December 13, 2016 2
Tengok keyword kinah untuk minggu ni majoriti cari Buntat. Buntat sekarang dah trending. Lakonan Buntat berjaya menyentuh hati penonto...

Buntat 7 Hari Mencintaiku

Monday, December 12, 2016 8
Sedihnya scene 7 Hari Mencintaiku tadi apabila Buntat meninggal dunia kerana nak selamatkan Mia. Sedih sangat. Nasib duduk berdua dengan T...

Ummi Nazeera Bertunang Dengan Doktor

Monday, December 12, 2016 2
Pelakon Patah Sayap Sebelah, Ummi Nazeera selamat ditunangkan dengan pilihan keluarga yang hanya ingin dikenali sebagai Mr I, dalam ma...

Salam Maulidur Rasul

Sunday, December 11, 2016 1
Maulidur Rasul  merupakan bahasa Arab iaitu bila diterjemahkan dalam Bahasa Malaysia ialah kelahiran Rasul adalah hari bersejarah ke...

Khasiat Daun Sup yang Kita Tak Tahu

Sunday, December 11, 2016 2
Kenal tak daun apa ni? Daun sup atau daun ketumbar? Haaa ni daun sup. Daun sup mempunyai daun yang lebih jarang dan bentuk daunnya lebih...

5 Petua Tradisional Cantikkan Kuku

Saturday, December 10, 2016 2
Kuku ni melambangkan identiti seseorang. Jika kuku kotor dan panjang secara tak langsung kita boleh described orang tu macam mana. Jad...