Dapat Kad Raya Lagi

Sunday, June 25, 2017 2
Alhamdulillah selesai masak untuk esok. Leganya. Entri kali ni nak story sikit pasai kad raya yang baru kinah terima. Kedua-dua kad ni kin...

Jom Balik Kampung Dengan Lazada

Friday, June 23, 2017 0
Raya lagi beberapa hari je lagi. Sekarang ni semua anak perantau dah mula beransur pulang ke kampung halaman masing-masing. Standard la ...

Cairkan Coklat Masakan Dengan Betul

Tuesday, June 20, 2017 11
Ha selalunya korang buat yang mana satu? No 1,2,3? Tak semua orang tahu cara yang betul untuk cairkan coklat masakan ni. Ni kinah kong...

The Cartieca Give Away #2

Monday, June 19, 2017 2
The Cartieca mengadakan 2nd giveaway khas untuk pembaca di luar sana. 10 orang yang terpilih akan menerima The Cartieca Scarf. Jomlah r...

Terima Kad Raya yang Pertama

Monday, June 19, 2017 5
Assalamualaikum dan selamat pagi. Entri kali ni saja je nak cerita pasai kad raya. Sekarang ni kiriman kad raya dah jarang dah nak buat ta...

Kawasan Larangan Di Musim Perayaan

Saturday, June 17, 2017 6
Setiap kali raya je, kawasan ni diisytihar kawasan larangan. Siapa yang lalu kawasan ni empunya tanah akan mengambil tindakan drastik terh...

Bila Mata Berkedip Apakah Tandanya

Wednesday, June 14, 2017 7
Entah kenapa la sejak dari pagi tadi sampai sekarang mata ni asyik berkedip je. Mula lah rasa risau. Selalunya bila mata belah kanan ber...

Terjebak Dengam Drama Andai Takdirnya

Wednesday, June 14, 2017 9
Siapa melayan Andai Takdirnya memang tak akan miss nak menonton drama ni. Pada mulanya kinah pun tak berapa nak melayan. Bila member ka...