Lirik Lagu Pertama Kali – Shaa

Lirik Lagu Pertama Kali – Shaa| Bila dengar lagu ni pertama kali di tv terus jatuh cinta.

Lirik Lagu Pertama Kali – Shaa

Pertama Kali
Ku Kenalkan dirimu
Betapa Indahnya
Bila Kau senyum

Pertama Kali
Ku Rapat denganmu
Baruku tahu kau
Amat bermakna padaku

Aku tahu kau sudah berpunya
Tapi Ku sanggup menunggu selamanya
Hingga kini aku menanti
Mengapa Sikit engkau tidak mengerti


Mengapa Kini engkau berbagi
Aku Disini tetap akan menanti
Puasku Rayu puas memujuk
Kau Tetap dengan egomu untuk meninggalkan ku
Waktu Kau rapuh aku yang kau tuju
Bila Ku merindu kau pergi menjauh

Pertama Kali
Ku Kenalkan dirimu
Betapa Indahnya
Bila Kau senyum

Aku Tahu ku bukan pilihanmu
Tapi Ku tahu ku hanya cinta kamu

Pertama Kali
Ku Dilukai

4 comments:

  1. Assalamualaikum kinah :) maznee dah letak blog kinah dalam blog maznee

    Kinah setuju kan nak tukar tukar bloglist?

    ReplyDelete
  2. Best lagu nie.. Suara sha nie best..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Wrmbth & Salam pagi isnin sis kinah
    .
    Maznee doakan minggu ini semuanya Allah lancarkan urusan

    Amin

    ReplyDelete
  4. Hai Kin.. PCL dari blog nazlee.com. salam kenal. Lama dah tak buat kerja blogwalkng ni.. rindu rasanya. Tapi tak boleh dah macam mula2 PCL blogging dulu. Busy je selalu

    ReplyDelete