TROPIKA Face Cleansing Oil

Tropika Face Cleansing Oil|Hari ni kinah nak ceritakan pengalaman kinah sepanjang menggunakan skincare daripada Tropika. Haaa jangan tak tau ye Tropika sekarang ni dah ada produk skincare. Produk yang kinah maksudkan di sini ialah Face Cleansing Oil. Untuk pengetahuan korang semua, Tropika Face Cleansing Oil ni lain daripada skincare yang biasa kita gunakan. 

Dah namanya pun ada oil memang oil sahaja. Namun begitu, ada keistimewaannya tau. Seperti mana yang kita tahu bahan utama yang digunakan dalam produk Tropika adalah minyak kelapa dara. Tropika Face Cleansing Oil juga tidak terkecuali.

TROPIKA Face Cleansing Oil

Tropika Face Cleansing oil, kecantikan
TROPIKA Face Cleansing Oil


TROPIKA Face Cleansing Oil
TROPIKA Face Cleansing Oil mempunyai formula semula jadi yang terdiri daripada Minyak Kelapa Dara yang berkualiti tinggi. Ia adalah satu pilihan pembersihan yang sangat baik untuk semua jenis kulit, mencuci minyak sebum yang berlebihan tanpa mengeringkan kulit. Pencuci yang dirumuskan menggunakan VCO, Ekstrak Licorice Root dan Vitamin E yang mewujudkan fungsi 3-in-1. Gabungan unik dengan ekstrak likuoris dapat membantu untuk mengurangkan garis-garis halus dan dan meningkatkan tona kulit. Formulasi khas adalah selamat untuk digunakan pada kulit sensitif juga. Diuji di bawah kawalan dermatologi.



Bahan-Bahan yang digunakan

Minyak Kelapa Dara (VCO) - Pelembap semulajadi yang hebat. Mengandungi asid laurik yang popular dengan ciri-ciri antimikrob dan disinfektan yang, membantu untuk mengekalkan liang bersih dan mencegah jerawat. 

Vitamin E - Keadaan kulit, sesuai untuk mengurangkan garis-garis halus, kedutan, dan tempat. 

Licorice Root Extract - Mengandungi glabridin yang membantu untuk mengurangkan lingkaran gelap di bawah mata, perubahan warna dan bintik-bintik. Juga digunakan secara tradisional untuk mencerahkan kulit. 

Olive Oil Ester - Ejen pembersihan tambahan yang selamat untuk digunakan di sekitar mata. Ia menawarkan ciri-ciri anti-radang dan membantu untuk mengurangkan pengeluaran minyak berlebihan. 


Cara Menggunakan

Bersih dan menyuburkan kulit anda dengan 3 langkah mudah:

 1. Sapukan ke kulit kering. Urut dalam edaran. 
2. Tambahkan air sedikit membuat emulsi susu dan terus urut. 
3. Bilas bersih dengan air.

Digunakan dua kali sehari atau setiap kali korang mahu menanggalkan make up. Siapa yang boleh gunakan Face Cleansing Oil?
* Sesiapa yang memakai make up atau tidak memakai make up.
* Sesiapa yang mengambil berat tentang kulit mereka.
* Sesiapa yang memilih produk semula jadi untuk kulit mereka.
* Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Kinah dah gunakannya, memang best sangat Face Cleansing Oil ni. Baru pertama kali guna muka rasa lebih lembut dan apa yang bestnya muka langsung tak berminyak. Kalau tak, muka berminyak macam dah boleh guna nak goreng pisang. Korang cuba la memang tak mengecewakan. Nak tanggalkan make up pun boleh tau.

Oh ye sebelum terlupa, jika ada berlaku sebarang iritasi pada kulit selepas menggunakannya, berhenti gunakannya.



Untuk maklumat lanjut

http://www.tropikabeauty.com.my
https://tropikaskincare.my

Fb : https://m.facebook.com/TropikaskincareHQ

Post a Comment

3 Comments