Hadiah Krismas Untuk Tersayang Dari Printcious

Hadiah Krismas Untuk Tersayanag Dari Printcious| Tengah mencari hadiah untuk Krismas yang bakal menjelang tak lama lagi? Tapi blur nak bagi hadiah apa pada teman, dan keluarga. Hmm apa kata korang cuba servis daripada printcious dan korang pasti akan menyesal kerana tak  tahu servis ni daripada awal. Di printcious, korang bebas untuk membuat pilihan tau. Mesti korang akan rambang mata dan tak tahu nak pilih yang mana. Melalui printcious, janganlah korang risau sebab printcious sentiasa memberi perkhidmatan yang terbaik dan setandinglah dengan tagline mereka iaitu “Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”.

Hadiah Krismas Untuk Tersayanag Dari Printcious

Hadiah Krismas Untuk Tersayang Dari Printcious
Pelbagai kategori yang boleh dipilih untuk korang customise sendiri tau. Haa itu yang best tu. Tempat lain takde buat servis macam ni ye, dan kebanyakannya dah ready made dan pilihan pun terhad. Tak best la macam tu. Haa jom kita tengok apa yang ada dekat printciuos ni.

Sempena Krismas yang akan menjelang tak lama lagi, apa kata korang cuba servis printcious ni. Memang tak mengecewakan. Apa salahnya sesekali beri hadiah lain dari yang lain kan. Tambahan lagi hadiah tu merupakan memori indah korang dengan keluarga. Mesti diorang suka hadiah tu. Walaupun nampak biasa tapi nilainya terlalu berharga. Oh ye sementara tengah ada promosi ni, bolehlah korang tempah sekarang. Harganya pun berpatutan tau. Haa berita baik untuk semua pelanggan printcious, pembelian melebihi RM60.00 kos penghantaran adalah PERCUMA tau. 

Pada pelanggan baru yang masih tidak jelas dengan cara nak design, bolehlah ikut turutan di bawah ni.

  1. Mula-mula log in dulu. Mana yang tak ada akaun printcious bolehlah daftar dulu. Kalau malas nak daftar korang boleh log in guna akaun facebook je.

  2. Kemudian korang pilihlah nak yang mana. Sebagai contoh kinah pilih create colour mug.


Hadiah Krismas Untuk Tersayanag Dari Printcious
Gambar tu korang boleh edit. Nak kekal guna gambar tu pun boleh. Your text here tu korang bolehlah nak taip apa yang korang suka. Ikut kreativiti korang. Haa bestkan. So, tunggu apa lagi... Pergi bukak website printcious sekarang sebelum promosi ni tamat. 

Untuk maklumat lanjut

Post a Comment

2 Comments

  1. Byk brg menarik kat printcious ni.

    ReplyDelete
  2. Pihak printcious selalu bagi diskaun , just gunakan code promotion

    ReplyDelete