Kumpul dan Tebus Beg Kitar Semula Juice Works Edisi Terhad

Kumpul dan Tebus Beg Kitar Semula Juice Works Edisi Terhad| Assalamualaikum semua. Kinah ada berita baik untuk mereka yang gemarkan minuman jus, kalau korang nak tahu bersempena Krismas yang akan menjelang tidak lama lagi, Juice Works telah memperkenalkan satu lagi jus iaitu "Honey, its Christmas!". Jus ini boleh mula didapati di semua rangkaian Juice Works di seluruh Malaysia bermula 6 November sehingga 1 Januari 2018. 

Smoothie ais bercampur dengan jus embun madu, plum, strawberi, limau, delima mulberi, dan juga delima ruby-merah yang mempunyai kandungan antioksidan yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas yang bersarang di dalam badan kita. Kinah pun tak sabar nak mencuba jus baru ni nanti. Oh ye satu lagi sebelum kinah terlupa, bagi setiap pembelian RM20.00 dan ke atas di Juice Works korang layak menerima satu stem. Korang hanya kumpulkan 5 stem dan korang berpeluang menebus beg kitar semuala edisi terhad. Rugi la korang tak grab satu. Senang kot tak payah dah nak bayar plastik RM0.20 setiap kali pergi shopping. Tawaran ini sah sehingga 31 Januari 2018 atau selagi stok masih ada.
Kumpul 5 Stem untuk tebus beg kitar semula edisi terhad


Selain beg comel tu, Juice Works juga turut menyediakan baucer tunai bernilai RM19.00 setiap satu untuk korang hadiahkan kepada insan yang tersayang. Tunggu apa lagi beli dan tebus beg korang ni.

Post a Comment

7 Comments

  1. Morning =) datang jogging dekat sini

    Alahai comel beg kitar semula tu !

    ReplyDelete
  2. Memang kaki minum jus ya kinah

    tapi minum jus ni tak sama macam makan buah sebenar

    melainkan dia tak buang serat dan serdak tu

    ReplyDelete
  3. Juice sedap..harga mmg mahal sbb guna buah yg ada quality...rasa nak kumpul sticker and dptkan bag tu...

    ReplyDelete
  4. Saya suka Juiceworks, rasa dia fresh !

    ReplyDelete