Balm Bayi Tok Syed Melegakan Batuk, Selsema dan Hidung Tersumbat - apekinah.com

Latest

Tuesday, 23 January 2018

Balm Bayi Tok Syed Melegakan Batuk, Selsema dan Hidung Tersumbat

Balm Bayi Tok Syed Melegakan Batuk, Selsema dan Hidung Tersumbat | Setiap ibu sentiasa mahu yang terbaik untuk anaknya terutama dari aspek kesihatan. Tambahan pula keadaan cuaca yang tidak menentu sekejap panas, sekejap hujan ketika ini akan menjejaskan tahap kesihatan anak-anak kita. Kali ni kinah nak memperkenalkan satu lagi balm yang berasaskan bahan semula jadi dan ianya sesuai sangat digunakan untuk si manja kita. Balm tersebut diberi nama Balm Bayi Tok Syed.

Balm Bayi Tok Syed Melegakan Batuk, Selsema dan Hidung Tersumbat

Balm Bayi Tok Syed
Balm Bayi Tok Syed
Balm Bayi Tok Syed merupakan persediaan kecil yang perlu ada di setiap rumah yang mana balm ini dapat membantu melegakan batuk, selsema dan hidung tersumbat. Beberapa hari yang lepas, Thahirah mula batuk-batuk. Secara kebetulan balm bayi Tok Syed baru je sampai ke rumah, kinah tahu balm tok syed ni pun daripada kawan-kawan blog kinah. Tak salah nak mencuba kan. Tambahan pula balm ni bukan saja untuk bayi, satu family pun boleh guna balm ni. Jadi memang tak rugi rembat sebiji balm bayi Tok Syed ni.

Balm serbaguna ini kalau korang nak tahu ianya diproses di kilang yang bertaraf GMP malah ianya selamat digunakan oleh pelbagai peringkat umur tak kira la lelaki ataupun wanita. Sebelum kita pergi lebih jauh mengenai balm bayi Tok Syed ni, jom kita kenal dulu latar belakang syarikat yang mengeluarkan balm bayi Tok Syed ni.

Tok Syed Distribution Sdn. Bhd. mula ditubuhkan pada bulan April 2017 dengan pada awalnya membawa kepada perniagaan menjual produk-produk barangan keperluan ibu dan anak yang berasaskan herba-herba tradisional yang berkualiti.
Keprihatinan kami adalah penggunaan produk berasaskan herba tradisonal kepada pelanggan kami dan sekaligus mengurangkan penggunaan bahan-bahan kimia lain yang merbahaya yang mana pada kebiasaanya terkandung di dalam produk-produk di dalam industri ini.
Balm Bayi Tok Syed
Balm Bayi Tok Syed
BAHAN-BAHAN YANG DIGUNAKAN
Kalau nak tahu, bahan-bahan yang digunakan untuk balm bayi Tok Syed ini semuanya berasaskan daripada bahan-bahan semulajadi. Jadi tak payahlah risau dan ragu dan gunakannya tanpa was-was. Antaranya ialah Beeswax, Minyak Kelapa Dara, Minyak Bunga Matahari dan Pati Minyak Lavender.

Beeswax 
Beeswax atau lebih dikenali juga sebagai lilin lebah merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan dari lebah. Besswax juga dapat membantu mengatasi masalah keradangan kulit.

Minyak Kelapa Dara
Minyak kelapa dara merupakan 100% organik dan diperolehi daripada pohon kelapa yang hidup secara semula jadi. Menggunakan kelapa yang berkualiti tinggi dan diproses bebas daripada bahan kimia yang merbahaya.

Minyak Bunga Matahari
Minyak bunga matahari diekstrak dari bijinya yang kaya dengan nutrien yang seimbang komposisinya. Kandungan vitamin E dan asid lemak Omega 6 yang tinggi menjadikannya sangat efektif untuk urutan luaran.

Pati Minyak Lavender
Pati minyak lavender sepertimana yang kita semua tahu berfungsi dapat mengurangkan tekanan. Dengan wangiannya yang menenangkan itu, malah turut terbukti dapat meredakan demam dan juga selsema.
Balm Bayi Tok Syed
Tekstur Balm Bayi Tok Syed
Syukur diperkenalkan dengan balm bayi Tok Syed ni. Keluarga kinah serasi  dengan balm ni. Lagipun kinah pun turut menggunakan balm ni. Tadi kinah ada beritahu yang Thahirah ada batuk-batuk sikit kan, lepas sapu balm bayi Tok Syed secara konsisten alhamdulillah batuk dah mula berkurangan. Satu lagi mengenai balm ini ialah jika terkena gigitan nyamuk, korang boleh sapu dengan balm ni. Gatal-gatal pun semakin kurang jadi parut kesan nyamuk pun tak kelihatan. Paling best dengan balm ni, bau dia wangi sangat-sangat. Tak macam balm-balm yang dijual dipasaran, bau kuat sangat. Tapi balm bayi Tok Syed ni bau dia soft dan menenangkan dan boleh juga digunakan bila sakit kepala. Ibu-ibu memang patut ada balm ni tau. Sebabnya serbaguna, satu family boleh guna balm ni. Mudah dibawa ke mana saja dan yang paling penting ianya tak panas dan tak melekit. Sesuai sangat dengan bayi yang kulitnya sangat sensitif. Lihatlah cara pembungkusannya sangat eksklusif dan sesuai  sangat dijadikan hadiah kepada ibu-ibu baru.
Balm Bayi Tok Syed Melegakan Batuk, Selsema dan Hidung Tersumbat
Balm Bayi Tok Syed
Balm Bayi Tok Syed
Cara Penggunaannyaa pun mudah. Hanya ikut saja langkah-langkah diberi.
1. Sapukan balm dan urut perlahan-lahan pada tapak kaki.

 2. Urutan perlahan di belakang badan

3. Urutan perlahan di bahagian dada

4. Boleh di sapu sedikit di bahagian 'T' di muka

Jika bayi anda selsema, sapukan balm ini secara nipis dibahagian batang hidung dan boleh digunakan semasa membuat teknik percussion untuk melonggarkan kahak.

TESTIMONI PENGGUNA
Ramai yang dah menggunakan balm bayi Tok Syed ni dan rata-ratanya memberi respon yang sangat positif dan mereka berpuas hati dengan balm bayi Tok Syed ni termasuklah kinah juga. Jom kita tengok apa kata pengguna mengenai balm bayi awesome ni.

Kinah pun ada hantar testimoni pada Tuan Syed



TESTIMONI VIDEO

Macam mana, bestkan balm bayi Tok Syed? Kepada mereka yang berminat untuk menjadi pengedar Balm Bayi Tok Syed, anda bolehlah daftar di SINI

UNTUK URUSAN PEMBELIAN DAN MAKLUMAT LANJUT
Website Utama

Page Jualan

Page Pengedar

Facebook Rasmi

Instagram Rasmi

Youtube Rasmi

No Telefon
016-8262990


4 comments:

  1. Wah .. sekarang ni macam2 balm untuk kegunaan seharian.. Macam menarik..boleh try gak nanti..

    ReplyDelete
  2. Dgn cuaca yg X xmwnentu skrg ni eloklah Ada balm ni Di setiap rumah

    ReplyDelete
  3. waa.. bestnya !! kalau zaman dulu kita tak banyak pilihan kan.. yang ada cuma vicks tu jek.. hee~ sekarang dah boleh pilih mengikut kesesuaian kulit anak..

    ReplyDelete
  4. produk tok syed smkin femes.. bagus untuk baby..

    ReplyDelete