Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla Pakar Rambut Wanita Bertudung

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla Pakar Rambut Wanita Bertudung | Khamis lepas kinah berkesempatan menghadiri satu event daripada Safi di District 21, IOI City Mall Putrajaya. Event ni bersempena Relaunch produk Safi Shayla. Korang nak tahu Safi Shayla sekarang dah berwajah baru dan Safi Shayla juga telah mengeluarkan produk baru khusus untuk penjagaan rambut. So lepas ni bolehlah Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla Pakar Rambut Wanita Bertudung. Ehh yang tak bertudung pun boleh pakai juga.



So, teruja tak? Kinah pun teruja tau.

Siapa pengguna produk Safi kat sini? Yeayy kita sama.  Kira dah lama juga kinah gunakan produk Safi ni ok.

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla - Pakar Rambut Wanita Bertudung

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Program Relaunch dimulakan dengan kata-kata aluan daripada pengacara yang comel dan ceria dan diikuti dengan ucapan daripada Mr. Sriram Krishnamurthy selaku Chief Executive Wipro Unza (Malaysia) Sdn. Bhd. Majlis ni juga diteruskan dengan launch gambit yang menarik. Selain itu, turut diadakan sesi bergambar, berzumba untuk rakan bloggers dan media. Selepas itu turut diadakan aktiviti khusus buat rakan media dan bloggers.

Jom Kinah belanja gambar semasa event tu berlangsung


Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Happening sangat event ni. Panjang sangat intro nye hihi. Mesti korang dah tak sabar nak tahu produk-produk Safi Shayla yang terkini.

Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
SAFI SHAYLA kini mempunyai formulasi baru yang mengandungi 1001 manfaat Habbatus Sauda dan kebaikan Micro Bamboo Charcoal. Habbatus Sauda merupakan ekstrak yang digunakan sejak zaman dahulu lagi dan dipercayai dapat memberikan manfaat kepada penggunanya. SAFI memperkenalkan Habbatus Sauda di dalam produknya kerana ia dapat membantu mengurangkan kegatalan kulit kepala dengan cara mencegah penghasilan bakteria. Tambahan pula, Habbatus Sauda dapat mengekalkan rambut sihat kerana ia dapat menghindari keguguran rambut dan membuat rambut lebih lembap dan bersinar.

Micro Bamboo Charcoal membantu menghilangkan toksin daripada kulit kepala, mengurangkan rambut berminyak dan memberikan sinar kepada rambut. Dengan mengeluarkan minyak dan kotoran, Micro Bamboo Charcoal menjadikan rambut lebih lebat dan pada masa yang sama dapat mengawal bau rambut. Bau rambut merupakan sesuatu yang penting untuk golongan wanita bertudung kerana ia dapat meningkatkan keyakinan diri.


SAFI SHAYLA kini mengeluarkan rangkaian produk syampu yang baru yang bukan sahaja mengandungi formulasi Habbatus Sauda dan Micro Bamboo Charcoal tetapi ia juga disertakan dengan pembungkusan baru yang menarik di dalam pelbagai saiz dan disertakan juga dengan haruman yang menyegarkan. Menariknya, haruman ini, ia dapat dapat bertahan selama 48 jam. 


Pakar dalam penjagaan diri, SAFI SHAYLA memahami masalah yang menghantui golongan wanita bertudung kerana sudah ramai wanita yang kecundang apabila berhadapan dengan soal penjagaan rambut. Dengan rangkaian produk terbaru ini, SAFI SHAYLA inginmembantu golongan wanita bertudung untuk merasa lebih yakin dengan diri bagimengejar impian dan cita-cita setinggi gunung,tidak kira di dalam bidang apa sekalipun. Golongan wanita ini dapat mencapai impian bukan sekadar dengan menggunakan syampu yang baharu tetapi juga dengan bantuan rangkaian penjagaan rambut syampu Mist 2 dalam 1 Rambut & HIjab, Serum Rambut dan Minyak Rambut untuk mendapat rambut ikal mayang dan kulit kepala yang sihat.
Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Mist 2 dalam 1 Rambut & Hijab boleh disembur terus ke rambut atau hijab kerana sifatnya yang cepat kering. Berbeza dengan produklain di pasaran yang meninggalkan kesan, jangan khuatir kerana produk ini tidak meninggalkan sebarang kesan ke atas rambut ataupun hijab. Bagi wanita moden, SAFI SHAYLA Mist 2 dalam 1 Rambut& HIjab sangat sesuai dalam kehidupan seharian kerana ia meninggalkan haruman yang menyegarkan di mana ia dapat bertahan selama 24 jam. Selain itu, ia juga dapat mengekalkan kelembapan rambut, mengembalikan sinar, memberikan lebih kelembutan, bermaya dan membuatkan rambut lebih ringan.

Hasil gabungan ramuan syampu dan serum SAFI SHAYLA ia dapat menghasilkan rambut lebih lembut dan ringan. SAFI SHAYLA Serum Rambut didatangi dengan 2 variasi iaitu –Licin Terurus dan Hitam Menawan.
Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla
Minyak rambut SAFI SHAYLA pula dapat memberikan rambut yang lembut serta licin sekaligus memberikan rambut kelihatan sihat serta memberikan keharuman yang berpanjangan.

Setiap variasi produk yang dihasilkan dan diformulasi oleh SAFI SHAYLA adalah untuk melengkapi satu sama lain. Dengan menggunakan variasi produk dalam rangkaian SAFI SHAYLA,ia dapat memastikan golongan wanita bertudung memperoleh lebih keyakinan diri dengan mempunyai rambut selembut sutera dan sihat.

Rangkaian produk SAFI SHAYLA boleh didapati dalam pelbagai saiz dengan harga mampu milik :

1. Syampu – 160G (RM8.35) / 320G (RM13.65) (8 variasi)

a) SAFI SHAYLA Syampu Segar & Bermaya MengandungiNano Lipid Enhancer dimana ia dapat melindungi rambut dan mengeluarkan kekotoran minyak pada rambut. Selain itu, ia juga dapat membersihkan kulit kepala dengan lebih berkesan dan hasilnya memberikan rambut rasa segar dan bermaya.


b) SAFI SHAYLA Syampu Licin Terurus – Mengandungi Teknologi Perawatan Rambut Lembut yang dapat meluruskan, melembutkan, melindungi dan mengurangkan rambut kerinting. Ia dapat menjadikan rambut anda lebih mudah untuk djaga/dimanja. 


c) SAFI SHAYLA Syampu Anti-Kelemumur – Mengandungi Micro ZPT Complexdimana ia dapat mengurangkan 99.9% kulat yang boleh menyebabkan kelemumur hanya dengan basuhan yang pertama. 

d) SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Rambut Gugur – Mengandungi Pro-Vitamin B5,protein gandum yang dapat mengukuhkan struktur rambut dan mengurangkan keguguran rambut. 

e) SAFI SHAYLA Syampu HitamMenawan– Juga mengandungi Sheen Lock yang merupakan ejen pengunci kilauan yang dapat membuat rambut hitam berkilat, sihat, lembut dan mudah diurus. 

f) SAFI SHAYLA Syampu Itch-Kontrol– Mengandungi minyak argan dan mentol yang dapat menyegarkan dan menghapuskan bau di kulit kepala. Minyak Argan dan mentol akan membuatkan kulit kepala terasa sejuk dan segar seperti berada di awang-awangan. 

g) SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Minyak– Mengandungi citrus dan mentol dimana ia dapat membantu dalam pengawalan rambut berminyak dengan membersihkan liang-liang roma secara mendalam dan memusnahkan minyak yang berlebihan. Citrus dan mentol juga dapat menghilangkan kekotoran dan menyegarkan kulit kepala. 

h) SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Rambut Rosak – Mengandungi amino complex yang membantudalam pemulihan rambut rosak dengan memelihara selaput rambut sekaligus memberikan kelembapan pada rambut. 

2. Syampu pouch – 480G (RM14.65) (5 Variasi) 
a) SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Rambut Gugur 
b) SAFI SHAYLA Syampu Segar Bermaya 
c) SAFI SHAYLA SyampuItch-Kontrol 
d) SAFI SHAYLA Syampu Anti-Kelemumur 
e) SAFI SHAYLA Syampu Licin Terurus 

3. Syampu pump – 520G (RM19.90) (5 Variasi) 
a) SAFI SHAYLA SyampuKawalan Rambut Gugur 
b) SAFI SHAYLA Syampu Segar Bermaya 
c) SAFI SHAYLA SyampuItch-Kontrol 
d) SAFI SHAYLA Syampu Anti-Kelemumur 
e) SAFI SHAYLA Syampu Licin Terurus 

4. SAFI SHAYLA Mist 2 dalam 1 Rambut dan Hijab – 100ML (RM17.90) Terdapat dua variasi iaitu Licin Terus dan Hitam Menawan. Kedua-dua variasi SAFI SHAYLA Mist 2 dalam 1 Rambut dan Hijab mengandungi Habbatus Sauda Organik, perapi asas semulajadi, Pro-Vit B5 dimana ia membekalkan rambut dengan nutrisi, anti-bakteria, perlindungan dari cahaya matahari, memberi kelembapan, mengembalikan sinar, menghindari rambut rosak dan pada masa yang sama ia membuatkan rambut lebih lebat dan sihat.

5. SAFI SHAYLASerum Rambut – 50ML (RM17.90) 

Juga terdapat dalam dua variasi 

Formulasi SAFI SHAYLA Serum Rambut mengandungi: 
a) Minyak organik Habbatus Sauda – Memberikan perlindungan UV, membekalkan nutrisi untuk rambut yang mengandungi anti-bakteria. 

b) Minyak Moroccan Argan Organik– Kaya dengan vitamin, mineral dan anti-oxida yang dapat membantu dalam hidrasi rambut. Dengan itu ia dapat menghasilkan rambut yang lebih lembut dan mengurangkan kerosakan rambut rapuh dengan meningkatkan keanjalan rambut. Pada masa yang sama ianya dapat memulihkan kilauan rambut. 

c) Minyak Zaitun Asli – Menyegarkan kembali rambut kering, kusam dan kerinting. 

d) Minyak Vitamin E – Mengekalkan rambut yang kuat dan sihat kerana minyak vitamin E mengandungi anti-oxida yang dapat meneutralkan radikal di rambut. 

6. SAFI SHAYLA Minyak Rambut – 100ML (RM11.90) 

SAFI SHAYLA Minyak Rambut difomulasikan dengan Habbatus Sauda organikdan juga Minyak Zaitun asli. SAFI SHAYLA Minyak Rambut mempunyai 3 variasi iaitu:- 

a) SAFI SHAYLA Anti-Kekeringan – Mengandungi Vitamin E, A & C yang dapat menjadikan kulit kepala lebih sihat dan melindunginya daripada sinaran cahaya matahari. 

b) SAFI SHAYLA Kawalan Rambut Gugur – Mengandungi minyak argan yang membantu memberikan rambut kelihatan lebih bersinar dan mengurangkan rambut rapuh. 

c) SAFI SHAYLA Anti-Kelemumur – Mengandungi ajen anti-kelemumur dan mentol di mana ia berkesan dalam mengurangkan kelemumur, kegatalan kulit kepala dan kulit kepala yang berminyak. Berbeza daripada 2 minyak rambut yang disebutkan di atas, minyak rambut SAFI Shayla Anti_Kelemumur dipakai sebelum mencuci rambut. Urutkan secara perlahan-lahan minyak rambut di permukaan kulit kepala hingga ke hujung rambut. Biarkan selama 3 – 5 minit, kemudian basuh dan bilas bersama rangkaian produk syampu SAFI SHAYLA. 

Rangkaian penjagaan rambut SAFI SHAYLA melengkapi antara satu sama lain dan ia dapat membuahkan hasil yang baik bagi golongan wanita bertudung atau pun tidak. SAFI SHAYLA ini sangatlah bersesuaian bagi semua golongan wanita daripada wanita bekerjaya sebagai pemain drum, pemain papan luncur, pengajar zumba ataupun penunggang jet-ski kerana SAFI SHAYLA mengurangkan kegatalan dan masalah kulit kepala berminyak sambil meninggalkan kesan haruman sepanjang hari. 

Rangkaian produk SAFI SHAYLA adalah dalam lingkungan harga mampu milik dan memiliki sijil halal. SAFI SHAYLA boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga di laman web dalam talian.


UNTUK MAKLUMAT LANJUT


Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla Pakar Rambut Wanita Bertudung Aktifkan Diri Anda Bersama Safi Shayla Pakar Rambut Wanita Bertudung Reviewed by Kin Naz on Sunday, May 06, 2018 Rating: 5

9 comments:

  1. wahhh
    cantik design packaging dia

    ReplyDelete
  2. hijab mist dia best! kin dah pakai dah. wangiii

    ReplyDelete
  3. Ibu singgah blog walking di petang isnin. Semoga sis kinah selamat menjalani ibadat puasa

    ReplyDelete
  4. banyak nya produk baru keluaran safi

    ReplyDelete
  5. Suka tengok packaging dier...

    ReplyDelete
  6. Cantik dan striking packaging terbaru ni. Mist dia yang kak ana paling suka. Wangi dan mudah nak guna.

    ReplyDelete
  7. Safi Shayla ni sedap baunya kan...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.