MegaDrama Isteri Untuk DiSewa

Monday, October 22, 2018 3
Sebenarnya kinah dah lama ada novel Isteri Untuk Disewa ni. Kalau tak silap tahun 2013 atau 2014. Masa tu tengah bercinta dengan suami. D...

Hadiah Untuk Top Komentor

Sunday, October 14, 2018 16
Seperti yang dijanjikan hari tu, kinah ada announce yang kinah tengah cari top komentor untuk blog apekinah ni dan masa tu hadiahnya tak s...

Marzaqah Thahirah Turns 3

Sunday, October 14, 2018 7
Alhamdulillah pada 5 Oktober lepas Marzaqah Thahirah genap 3 tahun. Ehhh rasa kejap je dia dah 3 tahun. Rasa macam baru lagi dia dilahirka...

Pedas Sangat Ke Maggi Pedas Giler?

Wednesday, October 10, 2018 12
Kah kah kah orang lain dah lama kot cuba Maggi Pedas Giler, kinah je tertinggal kereta api. Sebenarnya dah lama nak cuba maggi ni tapi bila...

Pencarian Top Komentor Bulan Oktober

Wednesday, October 03, 2018 16
Assalamualaikum dan selamat malam semua. Rasanya masih belum terlambat lagi kinah nak ucapkan Welcome to Oktober. Oh ye kinah sebenarnya n...