Lindungi Kulit Dari Sinaran UV Dengan Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad Sprectrum SPF30 | PA+++

Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad Sprectrum | Fuh panas betul cuaca sekarang kan. Mungkin ada di sesetengah tempat cuaca agak mendung tapi ada juga tempat yang sudah lama tidak menerima hujan. Apa pun kita kena bersyukur dengan apa yang Allah turunkan kepada kita. Berbicara mengenai isu perubahan cuaca yang tak menentu sekarang ni, korang tahu tak kulit kita ni sedikit sebanyak akan terkesan akibat perubahan cuaca tersebut dan mula la mengalami masalah kulit terutama di bahagian muka kita. Bagi melindungi kulit kita daripada kesan sinar uv, apa kata lepas ni, sebelum nak pergi mana-mana jangan lupa untuk apply Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad Sprectrum SPF30|PA+++


Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad Sprectrum SPF30|PA+++

Lindungi Kulit Dari Sinaran UV Dengan Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad Sprectrum SPF30 | PA+++

Bila kita sebut jenama Murad, semua orang tahu dan dah kenal dengan jenama ni. Kalau korang nak tahu sebelum ni pun kinah pernah review satu produk Murad ni. Memang best. Tapi, untuk kali ni kinah nak kongsi dengan korang kebaikan Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad Sprectrum SPF30|PA+++ ni.

Apa yang best dengan Invisiblur Perfecting Shield ni, bukan saja dapat melindungi kulit kita dari sinaran UV, malah solekan di wajah kita pun akan tahan lama. Wah wah wah manyak syiok tu. Jadi, sebelum nak bersolek tu jangan lupa sapu Murad Age Invisiblur Perfecting Shield ni dulu tau.

Jenis Kulit yang Sesuai Menggunakan Invisiblur Peefecting Shield SPF30

  • Normal
  • Berminyak
  • Kombinasi
  • Kering

Formulasi Bebas Daripada

❌  Paraben
❌  Sulfat

Kiranya ianya selamat digunakan oleh semua lapisan umur.

Lindungi Kulit Dari Sinaran UV Dengan Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad Sprectrum SPF30 | PA+++

Kandungan

Isododecane, Dimethicone/Bis-Isobutyl PPG-20 Crosspolymer, Caprylyl Methicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Phenyl Trimethicone, Diethylhexyl 2,6-Naphthalate, Propylene Glycol Dicaprate, Hydrogenated Soybean Oil, Hydrogenated Soy Polyglycerides, C15-23 Alkane, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Cake, Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Extract, Octyldodecanol, Octyldodecyl Oleate, PEG -8 Dimethicone, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Alcohol, Hordeum Vulgare (Barley) Extract, Butylene Glycol, Lentinus Edodes (Shiitake Mushroom) Extract, Mucor Miehei Extract, Paeonia Suffruticosa Root Extract, Ascorbic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Silica, Sodium Propoxyhydroxypropyl Thiosulfate Silica, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Solidago Virgaurea (Goldenrod) Extract, Benzyl Benzoate, Citral, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Fragrance (Parfum)

Apa yang membuatkan kinah suka dengan Age Inviblur Perfecting Shield ni, teksturnya ringan dan tak berminyak serta mudah meresap ke dalam kulit. Rasa macam tak pakai krim je kat muka ni, padahal dah tepek dah.

Lindungi Kulit Dari Sinaran UV Dengan Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad Sprectrum SPF30 | PA+++

Dengan penggunaan secara konsisten, korang akan dapati kesan solekan akan nampak lebih sempurna selama 12 jam, dan liang pori pula semakin mengecil sebanyak 30%.

Selain tu, ujian klinikal juga telah dijalankan didapati bahawa:
  • Kesan garis halus dan kedutan berkurangan sebanyak 71%
  • Tekstur kulit semakin baik sebanyak 94%
  • 100% SPF30 melindungi kulit


Cara Penggunaan

Mudah saja nak gunanya. Cuma picit sedikit dan sapu ke seluruh muka, leher dan dan dada sehingga rata. Boleh guna sebelum make up atau pakai macam tu je. Terpulang pada korang.

Pada yang nak mencuba tu, bolehlah risik-risik di website Murad. Walaupun harganya agak mahal tapi kualitinya sangat bagus dan tahan lama pulak tu.


Baca Juga
Murad Age Invisiblur Perfecting Shield Broad SprectrumAtasi Masalah Kedut dan Garis Halus Dengan Murad Dew Alittle Travel Pack

Post a Comment

6 Comments

  1. brand penjagaan kulit yang memang best.. dah lama dipasaran..nak muda boleh cubakan!!!

    ReplyDelete
  2. dah rmai pendedahan dgn produk murad ni, shu tertarik mcm nak cuba, kena tgu skincare skrg habis dlu. hihi

    ReplyDelete
  3. Betul Cik Kinah, jenama Murad memang terkenal sejak sis remaja lagi..
    Lama dah bertapak di pasaran..

    ReplyDelete
  4. Paling best produk yg pernah akak guna untuk makeup primer.. Memang flawless habis muka..

    ReplyDelete
  5. bagus produk murad ni..harga pun boleh tahan..

    ReplyDelete
  6. Kandungan produk yang menarik..

    ReplyDelete