Kurangkan Masalah Perut Buncit Dengan Minuman Detoks Mintox

Kurangkan Masalah Perut Buncit Dengan Mintox | Asal nampak perut buncit je, dikatanya kita ni mengandung. Itulah yang sering berlaku bila jumpa saudara mara ataupun kawan lama. Korang pun sama kan. Selalu diajukan soalan seperti tu. Kekadang tu malu la jugak bila orang tanya pasal perut kita yang buncit tu. Rasa selfesteem ni down sangat tau. Bila dah ramai sangat yang kata macam tu, kinah mula pasang tekad, "aku kena kurus" bukan untuk nampak cantik saja, tapi untuk kesihatan jugak. So misi kali ni, bukan saja nak kempiskan perut ni je, kinah nak nyah sekali semua lemak tepu yang dah bersarang dalam badan ni. 
Kurangkan Masalah Perut Buncit Dengan Mintox
Kurangkan Masalah Perut Buncit Dengan Mintox 
Bagi menjayakan misi "singkirkan buncit" ni, kinah pun cuba Mintox. Sebelum nak kurus, kita kena detox dulu segala toksin yang ada di dalam usus kita ni ha. Mana taknya, sepanjang kita hidup, dah macam-macam yang kita makan. Sekarang dah tiba masanya kita singkirkannya dengan Mintox bukan saja untuk kurus malah lebih sihat. Dah sihat barulah hidup sentiasa ceria. Tak gitu??


Apa yang best dengan Mintox Ni?

MintoxKiwi ni dia tak macam produk detoks yang lain. Kalau yang lain, malam ni minum esok mula la perut sakit memulas mintak di buang. Tapi Mintox ni tak macam tu tau. Bila bangun je pagi, perut kita takde memulas langsung. Sedar-sedar je rasa nak membuang. Mudah sangat dan lancar. Sesiapa yang ada masalah sembelit tu, dan pada masa yang sama kadar kolestrol tinggi boleh cuba Mintox ni.
Kurangkan Masalah Perut Buncit Dengan Mintox
Kurangkan Masalah Perut Buncit Dengan Mintox 
Masa mula-mula kinah minum 2 ke 3 kali jugak la pergi membuang. Iyela, selama ni kita makan macam-macam tambah pulak bulan puasa ni, semua nak makan. Bila dah makan semua tu, mula lah perut tak selesa. Tapi selepas minum Mintox ni, perut rasa ringan je. Tak macam sebelum ni. Ada la nampak kempis sikit heeee.

Rasanya pulak, semestinya rasa kiwi dan buah kiwinya pula bukan sebarangan kiwi dia guna, mereka guna buah kiwi yang berkualiti tinggi dari New Zealand okay. Sedap jugak rasa Mintox ni. Rasa nak minum semua hehe. Tapi takde la buat macam tu ye. Nanti lain pulak jadinya.

Oh ye sebelum terlupa, korang yang mempunyai tekanan darah rendah pun boleh minum Mintox ni tau. 

Kandungan Mintox

Kurangkan Masalah Perut Buncit Dengan Mintox
Kurangkan Masalah Perut Buncit Dengan Mintox 
Kandungan utama yang terdapat dalam Mintox ialah serbuk jus pic, Inulin, Sekam Psyllium, Enzim buah Kiwi, Serbuk Algae Aphanizomenon Flos-Aquae (AFA) dan Stevia.

Kalau korang nak tahu, kesemua ramuan ni dapat membantu membersihkan usus kita, mengeluarkan toksin dan juga mengekalkan keseimbangan usus kita. Haa best kan Mintox ni.

Cara Minum Mintox Dengan Betul

Nak minum Mintox ni, mudah je. Dinasihatkan minum sebelum nak tidur. Korang cuma tuangkan 1 sachet (10g) ke dalam cawan ataupun shaker ke dalam 200 ml air suam, tutup dan goncang. Dinasihatkan minum lebih banyak air kosong selepas mengambil Mintox ni ye. 

Korang jangan risau, Mintox telah mendapat pengesahan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor rujukan KKM.600-7/2/1 Jld. Harga Mintox untuk satu kotak ni ialah RM138.00. Di dalamnya ada 14 sachet untuk dua minggu. 

Kinah masih baru lagi mengamalkan minuman Mintox ni. Kalau nak tahu result kinah selama 12 minggu minum Mintox nanti kinah update kemudian ye.


Untuk Maklumat Lebih Lanjut
Instagram : mintoxmalaysia
Facebook : https://www.facebook.com/mintoxmalaysia 
Contact +601123450201

Tags/Kata Kunci
Mintox, Minuman Detoks, Detox, Perut Buncit

Post a Comment

6 Comments

  1. ekin pun nak try jugak lah mintox ni nanti

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah bulan ni memang feveret adalah minuman detox. sangat segar dan sejuk je tekak ^_^

    ReplyDelete
  3. nak cuba try la kalau perut buncit boleh hilang ni hahaha

    ReplyDelete
  4. macam best pula.. bagus detox ini kalau betul caranya kan kinah..

    ReplyDelete