Breaking

Saturday, 22 June 2019

Nafas Selesa Dengan Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm

Nafas Selesa dengan Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm | Sejak dua menjak ni, keadaan cuaca tak menentu. Sekejap panas, sekejap hujan. Apabila berlakunya perubahan cuaca seperti ini, secara tak langsung memberi impak kepada kesihatan kita terutamanya anak kita yang masih kecil.  Bagi kinah, walaupun anak dara kinah, Thahirah dah besar dan jarang sangat jatuh sakit, sesekali bila dia sakit hmm balm seperti ni la perlu ada dalam simpanan untuk kegunaan yang tak diduga. Kekadang tu kinah pun guna juga Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm ni terutama sebelum nak tidur.

Nafas Selesa Dengan Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm 

Nafas Selesa Dengan Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm
Nafas Selesa Dengan Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm 

Mengapa Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga

Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm adalah satu produk istimewa keluaran Bumiputera yang mana selain melembapkan kulit yang kering, ianya juga sesuai digunakan setiap kali lepas mandi pagi dan juga malam untuk keselesaan nafas dan tidur yang berkualiti. Gajah Baring Balsomo juga dikenali sebagai garlic balm yang memberi manfaat kepada seisi keluarga ketika perubahan musim yang tak menentu ni.

Kalau sebelum ni, bila anak mula selsema je kita akan guna petua orang-orang lama dengan menggunakan minyak bawang putih. Tapi sekarang dengan zaman serba moden ni dan ramai pula ibu yang berkerjaya nak buat minyak bawang putih tu semua memakan masa, jadi bila dah ada garlic balm ni kerja ibu-ibu di luar sana lebih mudah.
Nafas Selesa Dengan Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm
Nafas Selesa Dengan Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm 
Mengapa garlic balm BALSAMO lebih mudah? Sebabnya garlic balm ni didatangkan khas dalam bentuk solid, jadi risiko nak tumpah tu memang tak akan terjadi. Memang mudah sangat nak bawak pergi ke mana-mana dan ianya selamat digunakan untuk anak-anak kita yang masih kecil.

Oh ye, kalau korang nak tahu garlic balm BALSAMO ni bau dia sama dengan bau minyak bawang putih yang sebenar. Sama je bau dia.


Kandungan Utama Garlic Balm BALSAMO

Extra Virgin Olive Oil - Membantu melembapkan dan mengurangkan keradangan kulit.

Sunflower Oil & Vitamin E - Membantu memelihara lapisan kulit daripada pencemaran dan kekurangan lembapan badan.

Beeswax - Memiliki sifat anti inflamasi, antibakteria dan antivirus sehingga dapat dimanfaatkan untuk membantu masalah iritasi kulit ringan

Garlic - Tumbuhan istimewa yang banyak manfaat membantu memberi "Nafas Selesa" kepada keluarga.


Cara Guna Garlic Balm BALSAMO 

Guna setiap kali selepas mandi dan sapu garlic balm sebelum nak tido. Hanya sapu pada bahagian yang diperlukan saja dan urutkan perlahan-lahan secara bulatan. Ianya juga sesuai digunakan oleh seisi keluarga.

Harga Promosi
RM29.90 (exc postage)
Postage RM8.00 SM RM12.00 SS

Free gift Termometer bagi setiap pembelian yang terawal


Disclaimer
Produk ini adalah produk Natural tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka panjang. Ianya selamat digunakan dengan kerap.

Blog : https://garlicbalmbalsamo.blogspot.com
Facebook : Gajah Baring HQ (Garlic Balm)
Instagram : gajahbaring_hq
Contact: 0187665694
Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION

4 comments:

  1. menariknya produk ni Kinah..mmg patut ada kat dalam rumah setiap org nii

    ReplyDelete
  2. menarik tag line dia - Nafas Selesa...boleh hilangkan masalah berdengkur sekali tak?

    ReplyDelete
  3. first time jumpa balm garlic. boleh try nanti sebab senang dibawa travel

    ReplyDelete
  4. bawa perasan, dh lama follow blog ni.. Jom singgah blog rina dan follow back :D

    ReplyDelete