Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My

Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My | Kebiasaannya setiap hujung tahun, kebanyakan jabatan tak kira la sektor awam ataupun sektor swasta akan mengadakan hari keluarga takpun ada company trip Apabila mengikut trend sekarang ni, tshirt masing-masing ada tema.

Bila dah ada tema ni, secara tak langsung akan cari tempat ataupun kedai untuk buat tempahan. Disebabkan sekarang ni dah banyak kedai yang tawarkan service printing tshirt ni, korang kena buat survey terlebih dahulu tau. Mana la tau takut service yang diberikan tak ikut piawaian yang korang nak.

Macam adik kinah la, punya excited diorang buat tshirt untuk  company trip. Bila dah siap tshirt tu, lain seperti yang di harapkan. Nak tak nak terpaksa jugakla guna tshirt tu. Kalau boleh kinah tak nak korang jadi macam adik kinah tu. Daripada korang bazir masa survey harga dari satu kedai ke kedai yang lain, apa kata korang guna saja servis dari Custom.my ni. Apa jenis yang korang nak, semuanya ada. Tinggal nak cetak je.

Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My

service printing tshirt, printing tshirt sendiri, tshirt custom made,
Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My
Sejujurnya, pertama kali kinah bukak website Custom.my ni, kelabu mata ni ha sebab macam-macam servis yang ada di sini rupanya. Bukan hanya boleh print tshirt idaman korang tu, malah korang juga boleh tempah cenderamata juga. Wahhh lepas ni boleh buat surprise pada pasangan untuk anniverrsary pulak kan.

service printing tshirt, printing tshirt sendiri, tshirt custom made,
Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My
Kita cerita semula mengenai tshirt, sebenarnya di Custom.my ni, ada banyak jenis tshirt yang boleh korang pilih dan sesuai dengan tema yang korang pilih serta bajet. Antaranya ialah Gildan T-shirt, Polo, Raglan, Full Print, Tanktop Men, Tanktop Women, Kids Tshirt, Kids & Toddler Tanktop, Kids & Toddler Tshirt Fullprint, Fullprint Polo Shirts, Kids Polo Shirt Fullprint, Raglan Tshirt Fullprint dan Poly Cotton.  Hanya ikut 4 langkah mudah saja, korang dah dapat tshirt yang korang sendiri design. Mudahkan!!!

service printing tshirt, printing tshirt sendiri, tshirt custom made,
Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My
Bila dah pilih jenis tshirt apa yang korang nak, korang dah boleh upload design yang korang dah buat dalam bentuk file. jpg. dan png,. Tak pandai design pun takpe, korang boleh pilih je design yang ada dalam tu. Kemudian boleh pilih warna yang korang nak, boleh tulis apa yang perlu ada di baju korang mengikut font yang korang suka eh macam-macam la. Ikut kreativiti.

service printing tshirt, printing tshirt sendiri, tshirt custom made,
Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My
Disertakan juga di situ harga bagi setiap saiz yang dipilih. Bagi kinah tu harga standard.

service printing tshirt, printing tshirt sendiri, tshirt custom made,
Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My
Setiap pilihan yang korang buat, akan ada sedikit penerangan mengenai jenis tshirt yang korang pilih. Macam kinah pilih Gildan T-shirts ni. Gildan T-shirts ni kinah tengok sesuai digunkan kegunaan harian. So lepas habis je event boleh je guna terus baju ni.

Dah puas hati dengan design tu korang boleh terus buat pembayaran dan tunggu saja posmen hantar ke rumah atau pejabat korang.

Ingat tau lepas ni jika ada apa-apa yabg tak jelas dan faham korang hanya halo halo saja mereka. Usah risau ye, dah banyak syarikat besar yang bekerjasama dengan mereka tau. Antaranya Universiti Teknologi Petronas (UTP), Universiti Kuala Lumpur (UNIKL), Universiti Selangor (UNISEL), iFlix, CIMB Foundation dan KPTM.

Haaa bukan sebarang company tu kan.

Seperti kinah mention di atas tadi, Custom.my bukan bertumpu hanya satu produk sahaja ye, ada lagi produk dalam kategori lain yang boleh korang pilih. Antaranya seperti dalam gambar di bawah ni.
service printing tshirt, printing tshirt sendiri, tshirt custom made,
Cetak Tshirt Sendiri Dengan Custom.My
Sebenarnya, ada banyak lagi produk di Custom.my ni. Kira-kira 70 produk jugakla. Nanti korang boleh survey sendiri dan pilih yang mana berkenan di hati.

Kelebihan Apabila Memilih Perkhidmatan Custom.my

Kalau korang buat perbandingan antara Custom.my dengan syarikat lain, sebenarnya banyak perbezaanya. Kalau korang memilih Custom.my, korang akan dapat servis yang tip top. InsyaALLAH
  • Perkhidmatan Servis Pantas - siapa yang tak suka bila dapat perkhidmatan servis yang lebih pantas. Tambah pulak memang dah urgent dah nak guna pada masa tu. 
  • Tiada Minimum Order - kalau kita tanya mana-mana kedai la, kebanyakannya la akan ambil pesanan lebih dari 10 helai, kekadang tu lebih dari itu. Baru boleh proceed. Tapi dengan Custom.my ni korang order sehelai pun boleh je. Takde masalah.

Oh ye sebelum terlupa, Custom.my turut menawarkan promosi kepada pelanggan mereka dari  bulan Julai hingga Ogos ni. Terhad kepada item-item yang terpilih sahaja tau. 

Tunggu apa lagi, korang tempah je tshirt dengan Custom.my ni. Kalau tak faham ke apa, korang boleh terus contact diorang. Detail semua ada kinah kongsikan di bawah. Nak tengok hasil kerja mereka, korang boleh terus ke laman sosial mereka yang kinah kongsikan di bawah.

Alamat
Custom My Printing Sdn Bhd (1210459P)
NO 46A, HALA TAMAN MERU 11,
MERU 2B 30020 IPOH,
PERAK MALAYSIA 
LAT LONG :4.661083, 101.067278

Dibuka pada
Isnin- Jumaat 9:00 AM - 6:00 PM
No tel: 05-5252144
Email: info@custom.my
Whatsapp: 013-484 5800
Telefon Bimbit: 013-484 5800

Untuk Maklumat Lanjut 

Post a Comment

29 Comments

  1. menarik.
    aida x pernah lagi oder tshirt gini sendiri.
    function apa2, just trima je.
    sesekali nanti, nak try lah. order utk diri sendiri jer kan.
    family day.
    bff day. birthday...
    tq for sharing.

    ReplyDelete
  2. Wahh. menariknya dapat design sendiri baju yang kita nak.

    Baju-baju tshirt macam ni sesuai juga untuk hari keluarga kan. Macam ramai ramai pergi berpicnic. Pakai seragam je, semua sama.

    ReplyDelete
  3. Thanx for the valuable info sis. Kalo nak cetak our own illustration on t-shirt boley ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh. Tapi file tu kena ikut seperti yang dia nak.

      Delete
  4. Good idea! Nanti nak cetak t-shirt utk anak2 buah, letak nama they all. Mesti they all suka. Thank you for sharing ye.

    ReplyDelete
  5. seronoknyaa boleh design sendiri! lepasni boleh letak nama sendiri besar besar hahaha

    http://sayesyadiya.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wahh menarik. nak trylah, boleh design sendiri baju. untuk kelas atau untuk persatuan, memang menarik :) terima kasih share ya

    ReplyDelete
  7. OK.. Ni memang menarik ni.. Nak kena buat jugak la utk family day ujung tahun nnt.. Mesti best buat baju sama pkai ramai2 kan

    ReplyDelete
  8. Heya i'm for the primary time here. I came across this board and I to find It really useful & it helped me out much.
    I hope to give something back and aid others like you aided me.

    ReplyDelete
  9. wah mudahnya. kalau nak buat bisnes sendiri pun boleh. sebab permintaan memang ada je untuk baju custom macam ni. kadang reunion la, family day la.

    ReplyDelete
  10. wahh, baru best design tshirt sendiri. buat bisnes pun best ni

    ReplyDelete
  11. nak buat jugalah alang2 nak pergi berjalan nih , harap sempat siap sebelum tarikh pergi...now nak gi ushar web diorang , thanks info

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah sempat tu. Sama-sama moga bermanfaat ye

      Delete
  12. Alhamduillah dan terima kasih berkongsi satu tempat yang senang nak order tshirt lepas ini. Tak susah nak cari kedai di kawasan Naim . Cetak design sendiri boleh kan. hehe. Terima kasih ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je, yang penting awak kena upload dulu design awak tu

      Delete
  13. Menarik. Mcm taw2 je dalam plan nk buat baju sendiri ni. Tapi diorang ada sediakan designer tak? Bukan yg dh ada custom dlm tu. Dan awk print gildan ni berapa range harga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu. Benda baik kita kongsi bersama. Saya tak pasti pulak. Itu awak kena tanya mereka. No telefon ada saya bagi kat atas. Range harga ikut saiz yang awak pilih dan ada tambah harga kalau buat depan dan belakang. Nak info lanjut bolwh contact terus mereka

      Delete
  14. Best nie kalau dapat buat tshirt fmily day keluarga besar ahmad rashidah..hehe..lgi pula xde had nk tempah berapa helai..i like i like..thank you kinah share custom.my nie..

    ReplyDelete
  15. wow thanks for the info! bru je nk cari printer utk buat corporate merchandise. nmpk sesuai ni, harga pn berpatutan!

    ReplyDelete
  16. Sekarang ni cetak baju dah ramai orang buat kan.bgus ni..boleh cetak macam-macam..bolehla kot nak buat family day ka, gathering buat baju ddekat sini

    ReplyDelete
  17. okayh next dah tahu mana nak tempah baju event untuk office. baru ngam pakai sedondon

    ReplyDelete
  18. Very energetic post, I loved that bit. Will there be a
    part 2?

    ReplyDelete
  19. Pada yang dok survey kedai utk tempah baju event boleh lah ke sini kan. Servis pun pantas.

    ReplyDelete
  20. Menarik..baru bercadang nak buat baju untuk blog sendiri :) thanks terus idea dapat berjalan semula. haha thanks tau...

    ReplyDelete
  21. wah mudah dan cantek. i like..suka customize baju sendiri sebab lebih puas hati...lagi satu lebih sentimental sebenarnya hehehe

    ReplyDelete
  22. orang perak jangan lupa check it out!

    ReplyDelete
  23. Lepas ni xpayah susah payah fikir kat mana nak printing baju. Tempat secara online dekat custom dot my je kan. lebih mudah.

    ReplyDelete
  24. menarik ni Kinah..nnt boleh la nk try utk tshirt family day

    ReplyDelete
  25. Great article with excellent idea!Thank you for such a valuable article. I really appreciate for this great information.. ghost mannequin

    ReplyDelete