Durian Runtuhhh!!!!

Assalamualaikum

Amacam tengok duit banyak ni juling tak mata korang hehehhe. Kalaulah korang semua ada duit banyak ni kan agak-agaknyala nak buat ape ye hmmmmmmmm......
  • Shopping
  • Menderma kepada yang memerlukan
  • Beli rumah besar
  • Beli keta mewah
  • Kahwin
  • Pergi Haji
  • Simpan
  • Takde dalam senarai korang nyatakan sendiri

Dilemakan huhuhuhu




5 comments:

  1. Nak tambah bilik tido tuk anak2..hehe..

    ReplyDelete
  2. Jalan jalan kat satu tempat and jalan jalan cari makan kat tempat tu dengan orang yang kita paling sayang :)

    ReplyDelete
  3. terbeliak biji mate!!!huhuhuh!!!tengok je lah...hakhakhak!!!

    ReplyDelete
  4. Kalau lah kan. Nak selesaikan hutang dulu. Lepas tu bawak family jalan2 jauh skit. Kalau ada lebih lagi baru ler nak beli rumah besar sekali ngan pembantu huhuhu. Tunaikan kehendak anak2. Dah tenang skit, sedekah kepada yang memerlukan peh tu baru nak ke Mekah.

    ReplyDelete