Friday, 7 May 2021

,

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga | Jika dahulu kemana saja kita pergi, tak kisah la pergi ke shopping mall, pasar malam, ke pasar pagi kita main redah je. Tak payah nak bawak ke hulu ke hilir set penjagaan kebersihan, nak pakai topeng muka bagai. Tapi kini, situasi dah berubah sejak berlakunya wabak pandemik Covid-19 yang melanda negara kita pada tahun lepas. Set penjagaan kebersihan adalah benda wajib yang perlu ada di dalam beg tangan kita selain topeng muka.

Tak dinafikan, sejak pandemik Covid-19 melanda dunia terdapat pelbagai pilihan jenama produk penjagaan kebersihan di luar sana sampai kinah sendiri pening nak pilih yang mana sesuai dengan kondisi keluarga kinah yang masing-masing mempunyai masalah kulit yang sensitif dari apaknya sampailah ke anaknya yang kecik tu. Ampa jangan kecam kulit kami ngada-ngada na.

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga 

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga
Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga 

Sampai la kinah terjumpa dengan satu jenama ni. Bila baca kandungannya, sesuai sangat aih dengan kami sekeluarga. Jadi, kinah terus memilih set penjagaan kebersihan Eastlands untuk kegunaan harian bagi kami sekeluarga.



Set Penjagaan Kebersihan Eastlands

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga
Buat pengetahuan semua, set penjagaan kebersihan jenama Eastlands merangkumi antibacterial handwash, hand sanitizer, wet tissue, dan sanitizer spray. Paling menarik, kesemua item ni adalah pembersih pertama di Malaysia yang mengandungi hyaluronic acid dan juga Golden Barley. Gabungan kedua-dua kandungan ini dapat membantu memelihara dan merawat kulit kita secara semulajadi.

Selain itu, penjagaan kebersihan jenama Eastlands ini mengandungi ekstrak kacang soya, teh hijau, kacang lilin serta asid hyaluronic yang dapat membantu meningkatkan kelembapan kulit kita dan secara tak langsung dapat melindungi diri kita daripada kuman yang merbahaya. Oh ye, produk ni tidak diuji ke atas haiwan dan ianya semestinya mesra alam. So, korang yang tengah mencari produk penjagaan kebersihan yang sesuai dan selamat digunakan untuk kegunaan seisi keluarga, pilihlah Eastlands.

Bila pilih satu set penjagaan kebersihan seperti ni, baru rasa yakin nak bawak anak-anak keluar



Soy & Ryle Flour Antibacterial Hand Wash

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga

Bagi korang yang ada masalah kulit sensitif tu, dan tengah mencari hand wash yang sesuai, apa kata korang pilih soy & rye flour antibacterial handwash ni. Semestinya ianya sesuai digunakan untuk kegunaan harian. Kinah tau, ada sesetengah pencuci akan menjadikan kulit kita semakin kering, tapi dengan hand wash eastlands ni tidak. Malah membantu melembapkan kulit kita lagi ada la.

Pembersih tangan Soy & Rye Flour ini telah diformulasi dengan kompleks vitamin B yang telah diesktrak melalui Fermentasi Lactobacillus yang dapat meningkatkan kesihatan kulit dengan memperbaiki kulit, anti alergi serta melembapkan kulit. Ianya telah diuji secara dermatologi dan dapat membantu menghapuskan 99.9% bakteria.


Hyaluronic Acid & Golden Barley Antibacterial Hand Wash

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga

Eastlands adalah jenama yang pertama di Malaysia memperkenalkan pencuci tangan yang mengandungi hyaluronic acid dan Golden Barley. Dengan gabungan kedua-dua bahan ini dapat menghidup dan menghidratkan kembali kulit kita sambil memberi perlindungan yang optimum terhadap kuman.

Telah diuji secara dermatologi, dan dapat membantu membunuh 99.9% bakteria.


Green Tea With Jojoba Beads Gel Sanitizer

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga

Dalam banyak jenama sanitizer yang kinah dah pakai, kinah paling suka gel sanitizer green tea with jojoba beads ni. Wangi betul, gel sanitizer ni. Mengandungi teh hijau dan jojoba beads yang telah diformulasikan secara botani. Seperti dengan produk eastlands yang lain, gel sanitizer ini juga telah diuji secara dermatologi. 

Bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif pun boleh menggunakan gel sanitizer eastlands ini. Selain itu, ianya turut membantu mengurangkan tanda penuaan dan kerengsaan pada kulit disamping menjadi pelembap semulajadi dan secara tak langsung dapat menghalang pembentukan bakteria dan bahan pencemar lain di permukaan kulit. Selain itu, Oh ye, gel sanitizer ini turut mengandungi 75% alkohol Denat yang dapat membantu memusnahkan kuman di tangan kita dengan lebih cepat. 


Eastlands Gel Hand Sanitizer New Look

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga

Gel hand sanitizer keluaran eastlands ni dah menjadi benda wajib yang perlu ada di dalam beg tangan ni. Setiap kali kita pergi ke pasar raya atau pun ke pasar, benda ni la yang kita cari. Botolnya yang comel, dan teksturnya yang tidak melekit, menjadikan gel sanitizer mudah di bawa kemana saja.

Mengandungi 70% alkohol denaturasi yang dapat membantu membunuh 99.9% bakteria serta mengandungi campuran semulajadi vitamin A dan E yang dapat membantu melembapkan kulit kita.


Sanitizing Spray Enhanced With Natural  Vitamin B & Candelnut Extract

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga

Disebabkan wabak pandemik yang semakin membimbangkan pada ketika ini, membeli belah secara dalam talian adalah jalan penyelesaian bagi mengurangkan risiko jangkitan pada diri kita dan keluarga. Oleh itu, sanitizing spray sangatlah penting di saat ini yang mana, apabila setiap kali barang yang kita pesan sampai, kita perlu sanitizer terlebih dahulu. Jadi, sanitizing spray dari eastlands adalah pilihan kinah.

Korang nak spray kat diri sendiri pun boleh, atau nak spray pada barang pun boleh. Terpulang.

Diformulasi pengeringan yang cepat dan dipercayai dapat membunuh 99.9% bakteria. Seperti biasa, mana-mana produk dari eastlands ni mempunyai  campuran semulajadi vitamin B dan E yang dikatakan dapat membantu melembapkan kulit dan baunya pun wangi.


Aloe Barbadendis Leaf Juice - Enriched Sanitizing Wipes With Up To 75% Alcohol Content

Set Penjagaan Kebersihan Eastlands Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga

Selain hand sanitizer, penggunaan wet tissue juga adalah penting terutama di saat kecemasan. Jadi, kinah lebih memilih jenama Eastlands kerana tisu basah ini telah disuntik dengan Aloe Barbadensis Leaf Juice dan mengandungi 75% Ethyl alkohol yang halal serta dapat membantu mengurangkan bakteria pada permukaan kulit yang boleh menyebabkan penyakit. Apa yang penting, ianya bebas paraben dan telah diuji secara dermatologi.

Sekarang, korang boleh nampak mengapa kinah lebih memilih produk penjagaan kebersihan Eastlands kan. Kesemua produk Eastlands adalah buatan Malaysia yang bebas paraben, telah diuji secara dermatologi dan segala ujian tidak dijalankan ke atas haiwan. Kinah sendiri dah cuba kesemua rangkaian produk eastlands ni. 

Korang yang nak dapatkan segala produk eastlands ni, boleh dapatkannya di Watsons atau lebih mudah, korang boleh dapatkannya secara dalam talian seperti Shopee dan Lazada.

Untuk maklumat lebih lanjut, korang boleh layari

Website : Eastlands
Facebook : EastlandsMY
Instagram : @eastlandsmalaysia









Friday, 23 April 2021

,

Realme Will Be Making A Season 3 Grand Launch For All Your Favourite AiOT! | Realme Watch 2 and Cobble Bluetooth Speaker being first to launch globally in Malaysia


In conjunction with Hari Raya festivities, realme will be launching a total of seven new AIoT devices ranging from earbuds, bluetooth speaker, lifestyle products and wearables. All seven devices will bring you to a whole new Dare to Leap experience as you’ll be more stylish and trendy. realme will broaden its audio field and Malaysians can expect amazing audio quality from realme Buds Q2, realme Buds Air 2 Neo as well as realme Cobble Bluetooth Speaker thanks to its Bass Boost+ technology and many more.

REALME WILL BE MAKING A SEASON 3 GRAND LAUNCH FOR ALL YOUR FAVOURITE AIOT DEVICES


In terms of wearable devices, realme will be bringing its realme Watch 2 with 90 sports mode, large screen and strong battery life. To bring out the personality of young Malaysian fans, realme is introducing the realme Watch S Master Edition in a collaboration with famous Korean pop cultural artist, Grafflex. 


Apart from that, realme Malaysia is proud to be bringing home and lifestyle devices like realme Motion Activated Night Light  with modern and trendy design as well as realme Alkaline Batteries made from mercury-free environmentally-friendly materials.


The official launch of realme AIOT Grand Launch Season 3 will be live-streamed via realme's Facebook page on 30th April 2021, 12pm. Stay tuned!



,

Sakit Pinggang, Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna GarciPro | Masalah sakit di bahagian punggung, pinggang, betis dan pelipat lutut seringkali membelenggu diri ni terutama di malam hari dan pada musim hujan. Kinah sendiri pun tak pasti apa punca kinah kerap sangat sakit dibahagian tersebut. Mungkin disebabkan kinah pernah jatuh tangga beberapa kali semasa di sekolah dulu disebabkan ada kawan tolak dari belakang dan tergelincir disebabkan licin.


Lagipun masa tu, kinah tak pernah buat sebarang pemeriksaan pun sebab fikir "ala jatuh biasa je", padahal jatuh terduduk kot. Masa jatuh tu ada jugak kinah bagitau pada mak, cuma mak pesan lebih berhati-hati sebab kesannya di kemudian hari. Nampaknya apa yang mak bagitau tu ada betulnya sebabnya kinah dah mula terasa kesan sampingan dari jatuh dulu.



Sakit Menjadi Serius Semasa Mengandung Anak Ke Dua

Sakit yang kinah alami menjadi semakin serius semasa kinah mengandungkan anak yang kedua pada tahun lepas. Pada masa tu, Allah saja yang tahu bagaimana peritnya sakit tu. Boleh dikatakan hampir setiap malam kinah susah nak tidur lena, lipat lama sikit je kaki mula la sakit, asal sejuk je memang mendapat la. Sampai satu tahap, kinah menangis sebab sakit sangat. Nak telan ubat tahan sakit, tengah mengandung pulak pada masa tu. 

Tak boleh makan ubat, kinah mintak suami tolong urut pada tempat yang sakit tu, Ya Allah, rasa macam kena toreh dengan pisau sakitnya terutama pada bahagian tepi paha dan pelipat lutut tu. Kinah ingat lepas habis berpantang, semuanya akan ok. Hmm mimpi je la.



Aktiviti Harian Terganggu

Disebabkan selalu sangat sakit di bahagian pinggang, pelipat lutut, dan beberapa bahagian sendi, walaupun dah bersalin banyak aktiviti harian kinah terganggu. Solat pun kena duduk, sebab setiap kali nak rukuk dan duduk tahiyat, perit betul rasanya. Nak pergi ke kedai berhantu yang viral tu pun kena fikir dua tiga kali sebab kena turun naik tangga (hanya sesetengah kedai saja la yang ada). Kekadang tu rasa malu pulak dengan keadaan diri sendiri ni dah macam orang berusia sakitnya.

Pelbagai cara kinah cuba untuk kurangkan sakit, terutama dibahagian pelipat lutut ni, dari sapu minyak angin brand X sampai la berurut tetapi keadaan masih tetap sama. Kalau berkurangan pun cuma sekejap je, kemudian sakit tu akan datang balik. Nak pergi buat pemeriksaan memang tak larat la, sebab appoinment anak yang kedua ni pun masih banyak lagi. Sehinggalah satu hari kinah diperkenalkan dengan gel Garci.Pro oleh kawan kinah yang tahu dengan masalah kinah ni.

Sakit Pinggang, Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna GarciPro

Pada mulanya kinah tak berapa nak percaya yang Garci.Pro ni dapat membantu mengurangkan sakit punggung pinggang, pelipat lutut yang kinah alami ni. Bukannya apa, takut kecewa dan keputusannya sama macam brand lain tapi disebabkan begitu banyak testimoni yang kinah baca dan rekomen daripada kawan, excited pulak nak cuba. Mana la tahu, boleh kurangkan rasa sakit ni. Senang la sikit bila nak solat tarawih nanti.



Selepas Beberapa Hari Guna Gel Garci.Pro

Sakit Pinggang, Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna GarciPro

Selepas kinah sapu gel Garci.Pro dibahagian yang selalu sakit terutama di bahagian pelipat lutut, nampak perubahan dari hari ke hari. Kalau dulu, berdiri lama sikit je, memang lepas tu akan rasa sakit, tapi sejak guna Garci.Pro, dah tak terasa sakit sangat. Setiap kali sebelum nak tidur, kinah akan sapu dulu Garci.Pro dibahagian yang bermasalah, sedapnya rasa berangin dan tidur pun lena je. Sakit dibahagian pinggang dan ke bawah pun semakin berkurangan dah.



Gel Garci.Pro

Dari tadi kinah cerita pasal Garci.Pro, tentu korang nak tahu sangat apa tu Garci.Pro kan. Garci.Pro ialah sejenis gel urutan berasasaskan minyak kayu putih yang dapat membantu proses rawatan rasa kebas dan sakit sendi dari 100% bahan semulajadi dan apa yang penting ianya mempunyai kelulusan daripada KKM (NOT210104156K). Kalau korang nak tahu, gel Garci.Pro ni mudah meresap ke dalam kulit kerana ianya dihasilkan menggunakan teknologi nano. 



Kebaikan dan Manfaat Garci.Pro

Sakit Pinggang, Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna GarciPro

  1. Membantu proses rawatan kebas pada anggota badan kita
  2. Membantu melancarkan proses peredaran darah dan merawat saluran darah tersumbat
  3. Membantu melegakan kekejangan otot
  4. Membantu melegakan proses sakit urat dan sendi
  5. Membantu mengelak risiko strok dan serangan jantung mengejut
  6. Turut membantu melegakan sakit kepala, selsema, sakit perut atau senggugut.

Satu lagi yang best dengan Garci.Pro ni, teksturnya tak berminyak dan tak melekit. Jadi, lepas sapu je tak payah korang susah payah nak ke dapur untuk basuh tangan. Bila kita sapu pada bahagian yang sakit tu, rasa sejuk dan berangin je. Sebab tu bila kinah pakai pada waktu malam, tidur pun lena sebab rasa macam ada yang urut kita. Sedar-sedar je dah subuh hihi.

Barang baik seperti ni, kinah kongsi dengan suami. Sejak dua menjak ni, dia mengadu rasa sengal dibahagian bahu disebabkan dukung anak yang bongsu yang semakin berat tu terlalu lama. Kinah sapu gel Garci.Pro, esoknya dia kata rasa sengal semakin berkurangan tidur pun selesa katanya. Seronok pulak dapat berkongsi kebaikan Garci.Pro ni pada keluarga kecil kinah. InsyaAllah ada rezeki lebih nanti, kinah nak belanja Garci.Pro ni untuk kegunaan mak dan ayah di kampung pula.



Kandungan Yang Digunakan Dalam Garci.Pro

Sedap sangat kongsi kebaikan mengenai Garci.Pro sampai lupa nak bagitau kandungannya. Antara kandungan yang digunakan di dalam gel ni ialah :

  1. Minyak kayu putih
  2. Apple Hijau 
  3. Tea
  4. Minyak Argan
  5. Aloe Vera
  6. Peppermint


Siapa yang Sesuai Amalkan Gel Garci.Pro

Kalau ditanya siapa yang sesuai amalkan gel Garci.Pro ni, semua golongan dan yang mempunyai masalah seperti kinah sebut tu boleh je guna Garci.Pro ni.
  1. Lelaki dan wanita yang mempunyai masalah seperti sakit kebas, saraf, lutut, tumit, strok, dan sebagainya
  2. Ahli sukan yang aktif bersukan



Cara Penggunaan Gel Garci.Pro

Sakit Pinggang, Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna GarciPro

Simple sangat guna gel ni. Hanya picit sedikit gel kemudian sapu pada bahagian yang bermasalah tu sambil urut dengan perlahan. 

Sedikit Tips kinah nak kongsi dengan korang apabila guna gel Garci.Pro :

  • Bagi yang mengalami sakit kebas kurang dari 6 bulan, dinasihatkan guna 3 kali sehari iaitu pada waktu pagi, petang dan malam sebelum tidur.
  • Bagi yang mengalami kebas dan stroke lebih dari setahun, dinasihatkan supaya sapu gel ni 4 jam sekali.

Kinah pun guna tips ni dan alhamdulillah rasa sakit dibahagian pelipat lutut tu dah tak macam dulu. Sakit pinggang dan punggung pun kekadang je tak macam dulu. Nak solat pun dah mudah, tak payah nak duduk dah macam dulu. Lega rasanya dapat solat seperti sedia kala. Lipat kaki lama sikit pun tak jadi masalah. Mudah dan ringan rasanya bila dapat solat tarawih tanpa rasa sakit lagi. Sekarang ni kinah tengah usaha nak konsisten sapu dibahagian lain yang bermasalah pulak, dengarnya gel ni pun boleh membantu pecahkan lemak. Oppss hihi

Sebelum tu, Kinah nak ajak korang tonton video ni mengapa korang kena cuba gel Garci.Pro ni. 



Bagaimana Nak Dapatkan Gel Garci.Pro

Bagi korang yang ada masalah sakit kepala, sakit pinggang, sakit tumit, sakit lutut, sakit sendi, lenguh, kebas tu semua, kinah memang rekomen sangat-sangat dengan korang Garci.Pro ni. 

Lagipun gel ni packing dalam bentuk tiub, jadi mudah sangat untuk korang bawa ke mana saja. Bila rasa nak guna, cuma picit dan sapu, kan mudah tu. Bagi kinah, dengan harga RM90 setiap 100ml untuk satu tiub tu begitu berbaloi berbanding kita telan ubat, tapi kesannya belum tentu baik silap haribulan mudaratkan diri kita pula. Bagi yang berminat untuk dapatkan gel Garci.Pro produk keluaran MISG Global ni dan untuk dapatkan sebarang info dan promosi, boleh layari

Website : garciprohq.com


Monday, 19 April 2021

,

Tablet Kunyah Vitamin Shinjumi Bita V9 Untuk Kecantikan Kulit | Menjadi idaman bagi setiap insan yang bergelar wanita inginkan kulit yang cantik, lembut dan paling penting sekali sihat tanpa sebarang cela. Kinah pun nak kulit cantik jugak, tapi tula kekadang tu ada jugak masalah kulit yang kinah hadapi seperti kulit kusam, kekadang tu muka kemerahan disebabkan masalah kulit kering. Walaupun kinah dah konsisten dengan skincare yang sedia ada, rupanya ada satu perkara yang kinah lupa iaitu suplemen untuk penjagaan dalaman.


Aiseh macam mana la kinah boleh lupa benda yang satu tu. Sebelum ni kinah memang ambik je suplemen, tapi selepas bersalin aritu terus tinggal semua. Hmm tak heran la bila dah ada masalah kulit seperti sekarang ni. Sebelum ni kinah memang amalkan pengambilan vitamin C untuk meningkatkan sistem imun kita. Tapi entah, sejak bekalan dah habis terus lupa nak beli sampai ke sudah. 

Tablet Kunyah Vitamin Shinjumi Bita V9 Untuk Kecantikan Kulit

Kebetulan baru-baru ni satu rumah kena demam, selsema, batuk begilir-gilir. Jadi, bagi meningkatkan semula sistem imun yang semakin lemah dan boost kesihatan kami sekeluarga, kinah kena ambil semula vitamin C & E ni bagi membantu mencegah penyakit dan pada masa yang sama untuk keserian wajah.



Vitamin C Shinjumi Bita V9

Bercerita mengenai vitamin ni, kinah ada terbaca satu perkongsian dari kawan blogger pasal Shinjumi Bita V9. Botol dia comel betul, sampai Thahirah ingat vitamin ni untuk dia. Kinah begitu yakin nak cuba vitamin Bita V9 ni disebabkan produk ini telah berdaftar dengan KKM dan ada label MESTI pada botol tersebut. Lagipun Bita V9 didatangkan dalam bentuk tablet dan berperisa mango. Hmm first time ni cuba vitamin perisa mango selalu perisa oren je.

Tablet Kunyah Vitamin Shinjumi Bita V9 Untuk Kecantikan Kulit
Vitamin C Shinjumi Bita V9

Sampai je vitamin tu, kinah terus rasa nak makan. Gelojoh betul kan. Rasanya masam-masam manis, kalau la Bita V9 ni sejenis gula-gula memang sekejap je dah licin. Tapi awas ye, sila patuhi prosedur pengambilan yang betul. Takut nanti bila terlebih vitamin di dalam badan akan memudaratkan diri kita pulak. 


Sepanjang beberapa hari kinah amalkan vitamin dari Shinjumi ada nampak sedikit perubahan. Kalau dulu kulit kinah mudah kering tapi sejak seminggu yang lepas kinah amalkan Shinjumi Bita V9 ni, nampak la perubahan sikit pada kulit terutama pada waktu pagi. Kalau konsisten lagi makan vitamin ni, mungkin keadaan kulit kinah semakin baik.



Kebaikan dan Kelebihan Shinjumi Bita V9

  1. Mengurangkan bintik-bintik gelap atau dark spot
  2. Membantu mengurangkan kemerahan kulit
  3. Mengurangkan kedutan
  4. Membantu perbaiki struktur kulit yang kasar
  5. Membantu membaiki kulit dan mencegah kulit kering.




Ramuan / Ingredients Shinjumi Bita V9

Tablet Kunyah Vitamin Shinjumi Bita V9 Untuk Kecantikan Kulit
Ramuan Vitamin C & E Bita V9

Korang mesti nak tahu ramuan dan kandungan yang terdapat pada Shinjumi Bita V9 ni kan. Antara ramuannya ialah Mango juice powder, Honey bee powder, Strawberry Juice Powder, Ascorbic Acid (60g), Mineral & Vitamin Premix, Bird Nest Extract, Mulberry Extract, Live Culture (Lactomax), Pomogranate Extract, L-Cystein, Fish Collagen, Tocotrienols, Coenzyme QIO, Turmeric. Containt permitted flavour, colour, and permitted food conditioner.


Pergh paling kinah tak sangka dalam banyak-banyak ramuan tu ada bird nest la. Semua orang tahu kan akan kebaikan bird nest ni. Jimat eh, tak payah dah nak beli loose item sebabnya vitamin Shinjumi Bita V9 pun dah lengkap dah.



Cara Hidangan / Serving Direction Shinjumi Bita V9

Tablet Kunyah Vitamin Shinjumi Bita V9 Untuk Kecantikan Kulit
Tablet Kunyah Vitamin C & E Shinjumi Bita V9

Cara pengambilan vitamin Shinjumi Bita V9 ni mudah je hanya kunyah 1 biji tablet pada waktu siang kemudian 1 tablet lagi pada waktu malam. Untuk malam, Kinah selalu makan sebelum nak tidur. Pastikan, korang minum air masak dengan secukupnya tau.


Di dalam setiap satu botol, mengandungi 60 biji tablet. So, memang cukup la satu botol tu untuk sebulan. Satu lagi, kanak-kanak seawal umur 10 tahun pun boleh mengambil vitamin Shinjumi Bita V9 ni sebagai suplemen bagi meningkatkan imunisasi dan ketahanan tubuh mereka sewaktu mereka berada di luar sana. 


Kinah nak tegaskan di sini, kesan vitamin C & E Shinjumi Bita V9 terhadap individu adalah berbeza tau. Mungkin ada yang nampak kesannya lebih cepat dan ada yang sebaliknya. Apa yang penting, korang kena konsisten amalkannya baru la nampak hasilnya nanti.


Untuk dapatkan maklumat lebih lanjut dan sebarang pembelian vitamin Bita V9 ni, korang boleh terus layari


Website : 

www.shinjumi.my

Shopee : https://shopee.com.my/shinjumiofficial?smtt=0.0.9

Instagram : https://instagram.com/shinjumiofficial?igshid=12lcu2c9gdz7l

Facebook : https://www.facebook.com/shinjumiofficial

Tik Tok : 

https://vt.tiktok.com/ZSbX26sN/

Admin : 

http://www.wasap.my/60139820981


#shinjumi

#shinjumiofficial

#shinjumibitav9

#shinjumivitaminc