Akhirnya Tahu Juga Lokasi Akhir MH370


Assalamualaikum semua. 

Bukak televisyen, radio, internet semua update mengenai Mh370 Yang elah hilang dari radar pada 8 Mac lepas. Bebrapa minggu mengesan pesawat itu dengan bantuan daripada 26 buah negara akhirnya kita semua tahu juga di manakah lokasi akhir pesawat malang tersebut. Berita yang disampaikan oleh Perdan Menteri kita menggemparkan seluruh negara pabila beliau telah mengesahkan lokasi ahir pesawat itu di Lautan Hindi. Kini operasi mencari giat dijalankan. Semoga keluarga semua penumpang MH370 bersabar dan tabah menghadapai dugaan Allah S.W.T. Salam Takziah dan Al-Fatihah kepada semua penumpang yang beragama Islam.


Post a Comment

5 Comments

  1. tiadalah daya kekuatan dan kekuasaan dari manusia itu kecuali Allah swt yang Maha Besar lagi Maha agung terhadap segala ciptaan Nya.

    Dan pada Nya jualah tempat berlindung
    dan kita di kembalikan ..

    al fatihah untuk Mangsa dan krew MH370 yang beragama islam dan keluarga mereka ..

    ReplyDelete
  2. Harap-harap MH370 ditemui :')

    ReplyDelete
  3. harap2 dapat la temui sesuatu yang berkaitan dengan pesawat hari ni . . tak dpt bayang macam mana saat penumpang cemas bila terjadinya insiden ni . .

    ReplyDelete
  4. al-fatihah untuk keluarga mangsa. semoga mereka ditempatkan dalam kalangan yang beriman dan diredhai. semoga urusan mencari pesawat dipermudahkan. amin..

    ReplyDelete