Slim Fast Diet Punya Pasall


Assalamualaikum semua, ingat lagi kinah menang giveaway slimfast diet dekat blog Kak Mia. Aritu kinah ada minum satu sachet tau. Kesannya selepas 5 hingga 7 jam kinah dah start masuk tandas dekat 3 kali. Perut memulas tak boleh nak cakapla. Nak amalkan ni boleh tapi haaa ada tapinya tau. Kinah kerja 6 hari seminggu cuti satu hari, komitmen nak pergi tandas tu yang problemnya. Sakitnya nk membuang pun tak tentu. Haritu masa on the way nak pergi kerja tetiba perut meragam, nasib kedai mamak dekat tumpang kedai mamak la aritu , seriau betul kalau sakit dalam bas mana nak cari toilet dalam bas. So kinah rasa kinah terpaksa hold dulu minum slimfast diet untuk satu tempoh yang kinah akan info kemudian. 

Teruskan berdoa untuk kesejahteraan dan keselamatan MH370.



Post a Comment

7 Comments

  1. Zumal nak tunggu kisah Slim Fast selanjutnya... Hehe :)

    ReplyDelete
  2. eh ada jugak nana baca kerap ke toilet pas minum slimfast ni..heeee.....susah jugak tu kan kinah,xpa nanti boleh sambung minum balik:)

    ReplyDelete
  3. susah jugak tu tambah kalao keja macam kinah . . hehe tak pe kalao nak kurus amalkan diet secra seimbang dengan menjaga pemakanan pon dah oke :)

    ReplyDelete
  4. alahai masalah betol klo cm tu kinah .. :)

    ReplyDelete
  5. heheheheh qila ni pun alhamdulillah tak kerja ekekekee.
    Qila ingat qila sorang je masuk bilik air selalu hahahahha

    ReplyDelete
  6. itu adalah kesan sampingan yang lazimnya akan di jumpai oleh pengamal atau si testemoni pelangsing. ubat tersebut akan membuang segala lemak yang terlekat di dalam badan dan akan turut sama
    membuang darah kotor serta menggangu
    proses pensenyawaan dari berlaku bagi pengantin baru yang mengambil ubat tersebut . kesan jangka panjang tetap ada . hakikat nya siapa tak mau cantik . tapi bersyukurlah jika pasangan anda menghargai anda dengan apa yang anda miliki hari ini .
    cantiknya seseorang itu bukan pada tubuh badan sahaja tetapi
    akhlaknya yang terbit dari hati .
    sekian .

    ReplyDelete