CPUV ~ Cornetto

CPUV ~ Cornetto| Alhamdulillah syukur. Bulan ni banyak rezeki dari Allah bagi pada kinah. Lepas dapat colloboration dengan Zalora aritu, dapat pulak CPUV baru daripada Nuffnang. Lama jugak kan Nuffnang menyepi. Ni baru timbul balik. Alhamdulillah. Moga lama la sikit ye berjoget di sini. 

CPUV ni baru lagi mula pada 17 Ogos lepas. CPUV kali ni mengenai aiskrim Cornetto. Siapa hantu aiskrim Cornetto ni bolehla join contest ni. Contest yang macam mana tu kinah tak pasti pulak. Lagipun tak nampak bayang lagi iklan ni. Mana yang masih setia dengan Nuffnang tu cuba korang cek kot ada iklan ni melekat. Jika ada tahniah tau.
CPUV ~ Cornetto CPUV ~ Cornetto Reviewed by Kin Naz on Friday, August 18, 2017 Rating: 5

2 comments:

  1. Wah Tahniah.. mama.punya pun X nampak LG mcm mana Rupa Cornetto tu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.