Misteri 11.11.2017 - apekinah.com

Saturday, 11 November 2017

Misteri 11.11.2017

Misteri 11.11.2017|Hari ni 11 November 2017. Semua orang sibuk bercerita pasai tarikh ni. Apa yang istimewanya dengan tarikh ni? Haaa khabar baik buat kaki shopping online, Lazada kini sedang mengadakan Lazada Online Revolution sales. Banyak potongan harga bagi barangan terpilih

Misteri 11.11.2017

Misteri 11.11.2017
Misteri 11.11.2017
Masa tengah murah ni la borong kaw kaw nanti bila dah habis promosi ni menyesal tak sudah. Tunggu apa lagi penuhkan peti cart korang tu, peluang ni untuk hari ni je tau. Terlepas kena tunggu tahun depan la pulak. Sekarang ni kinah tengah intai-intai home deco. Ngeee geram betul dengan harganya tu.

Ha lekas pergi ke website Lazada. Ada beberapa jam je lagi nak tamat ni. Tengah ada masa ni bolehlah pilih lagi.

5 comments:

  1. not worthy this event. vouchers not working at all

    ReplyDelete
  2. as salam kinah. jom la shopping kat lazada... meriah sokmo di sana.

    P.S. Jemputlah join SPM Fever Giveaway yang sedang berlangsung di blog Abam Kie sehingga 30 Nov 2017. Terima kasih.

    http://www.zukidin.com/2017/11/spm-fever-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. huhu..akk tak sempat nk tengok sbb anak demam...tak per voucher yg ada pakai esok2 jer la

    ReplyDelete
  4. Misteri sangat.. Hehehe.. Sana sini sale..

    ReplyDelete
  5. busyra tngok jgk sales haritu. tp x beli pun. hehe

    ReplyDelete