Victoria Secret Bombshell Wangi Sangat

Victoria Secret Bombshell Wangi Sangat | Dalam banyak-banyak minyak wangi yang kinah ada, antara paling hot sekali yang ada dalam simpanan kinah ialah Victoria Secret by De'Xandra. Bau dia tak usah cakapla. Wangi yang teramat sangat. Ni based on my experienced je la ye. Bukan tajaan mana-mana pihak. Nak beli yang original tu tak la, tapi kinah beli daripada De'Xandra, baunya kekal lama dan yang penting boleh dibawa solat. Haa yang tu la kita nak. Bukan nak jumpa pakwe je wangi-wangi ye, nak menghadap Allah SWT pun kena la wangi juga. 
Victoria Secret Bombshell Wangi Sangat
Berbalik pada topik asal, kinah nak kongsikan dengan korang tentang fakta mengenai minyak wangi Victoria Secret ni. Mungkin ada yang dah tahu tentang fakta ni dan ada juga yang tak tahu kann. Tapi takpe sharing is caring ye dokk.

Untuk pengetahuan semua, minyak wangi Victoria Secret ni terdiri daripada 3 elemen utama iaitu fruity, sweet dan fresh. Wangian ini direka khas untuk golongan yang berkerjaya, macam kinah fully housewife nak guna minyak wangi ni tak salah pun. Boleh je guna. So, korang yang suka dengan wangian yang lembut dan bau yang menyenangkan Victoria Secret adalah pilihan yang tepat.

Fakta Ringkas Mengenai Victoria Secret Bombshell

Victoria Secret Bombshell diadunkan dengan pilihan bunga-bunga yang wangi untuk menghasilkan haruman yang wangi dan memukau. Kalau korang nak tampil lebih yakin dengan haruman floral, apa kata korang mark perfume ni sebagai toplist korang. Bicara tentang keyakinan, keyakinan diri sangat penting dan sering dikaitkan dengan gaya yang ekpresif. Kalau korang nak tahu, Victoria Secret Bombshell ni agak kuat baunya, tapi menyenangkan orang sekitarnya. Jadi, tak hairanlah minyak wangi ni telah lama ada di pasaran sejak tujuh tahun yang lalu.

Mengapa Keyakinan Diri Penting

Keyakinan diri merupakan aspek penting dalam kehidupan manusia. Namun begitu, mungkin ada yang tidak sedar akan hal tersebut. Tidak kira sama ada lelaki atau wanita tanpa mengira status, keyakinan diri akan membuatkan seseorang lebih cenderung untuk berjaya dalam kehidupannya. Sebagai contoh, kita lebih bebas bergerak untuk ke mana sahaja bila kita ada keyakinan diri. Masalah penampilan diri yang tidak kemas, bau badan yang kuat atau membuatkan seseorang individu kurang berkeyakinan. Tunggu apa lagi jom kita borong minyak wangi buat stok hehe.


Post a Comment

8 Comments

  1. famous betul perfume dexandra ni, nanti boleh lah beli sebagai hadiah :D

    ReplyDelete
  2. wah
    nasib tak ada awek
    kalau tak dah boleh buat sebagai hadiah
    hahaha

    ReplyDelete
  3. Hmmm.. tiru nama brand minyak wangi sekali tak ada masalah copywright ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minyak wangi ni diinspirasikan daripada minyak wangi yang original. Semua orang tahu kebanyakan minyak wangi yang ori ada alkohol. Tapi yang ni tak. Masalah copywright tu tak pasti la pulak. Boleh rujuk dengan website dexandra

      Delete
  4. Menarik nie!! Boleh buat hantaran kawen.. musim kenduri kendara nie..

    ReplyDelete
  5. De Xandra banyak pilihan bau dan semua wangi²

    ReplyDelete
  6. semua bau dia mmg best..cikyan suka !

    ReplyDelete
  7. busyra suka victoria secret. wangi!

    ReplyDelete