Jom Beli Tayar di Mytayar.com

Jom Beli Tayar di mytayar.com | Tayar kereta merupakan komponen kereta yang paling penting. Tak ada tayar, alamatnya tak bergeraklah kereta tu. Tambahan pula tayar kereta bukannya murah macam kita beli pewangi kereta. Kalau sebiji tayar ada masalah tak lama lagi yang lain akan menyusul. Bukan sikit belanja tu. Boleh lari bajet korang pada bulan tu. Tak payah pening-pening Jom Beli Tayar di Mytayar.com

Jom Beli Tayar di Mytayar.com

Jom Beli Tayar di Mytayar.com
Jom Beli Tayar di Mytayar.com

Pemilik kenderaan juga perlu memastikan tekanan angin cukup dan penyelengaraan biasa seperti membuat imbangan dan jajaran roda perlu dibuat secara berkala. Sebab itulah, penjagaan tayar ni sangat penting. Bukannya untuk apa, cuma bagi memanjangkan tempoh atau jangka hayat tayar tu dan semua tu bergantung juga dengan cara pemanduan kita.

Namun begitu, bila dah sampai masanya untuk tukar, kita kena jugak tukar supaya keselamatan kita terjamin. Hmm pening nak cari pusat servis tayar yang terbaik? Malas nak survey harga tayar dari satu kedai ke kedai yang lain? Hah kinah nak suggest dengan korang satu website iaitu mytayar.com. Confirm lepas ni korang tak ada susah hati dah nak cari tayar yang berkualiti dengan harga yang berpatutan.

Jom Beli Tayar di Mytayar.com
Jom Beli Tayar di Mytayar.com

mytayar.com merupakan platform yang mana menawarkan pakej tayar dan menawarkan pakej perkhidmatan servis kereta. Kiranya macam ala-ala website trivago jugak la cuma website ni khusus untuk tayar. Jangan korang tersilap pulak ye.  

Objektif utama mytayar.com ni ialah untuk membantu pengguna daripada menjadi mangsa penipuan oleh pemilik bengkel kereta yang hanya mahukan keuntungan semata-mata tapi kualiti tak seberapa. Kalau korang nak tahu, laman web mytayar.com sebenarnya dapat membantu pengguna untuk membeli tayar dengan cara 'Jimat, Mudah dan Telus' daripada rangkaian bengkel yang telah berdaftar dengan mytayar.com.

mytayar.com Boleh Cover Kawasan Mana?
Mesti ada yang tertanya-tanya kan di mana lokasi bengkel mytayar.com. Buat masa sekarang hanya 120 bengkel yang berdaftar dan sedia memberi khidmat kepada penduduk Lembah Klang, Johor Bharu dan Ipoh. Bagi negeri-negeri lain janganlah susah hati sebabnya pihak mytayar.com sedang berusaha menambah lebih banyak bengkel di lokasi lain tidak lama lagi.


Okeh ni sebagai contoh la yer.. Kalau korang nak beli tayar Goodyear, tapi bila tengok harga di bengkel A harganya pulak jauh lebih murah di bengkel C, korang nak pilih yang mana? Semestinya pilih harga yang murah kann dan kena pulak berdekatan dengan lokasi korang. Mudah je kan. 

Cuba korang teliti gambar di bawah, di mana jenama tayar yang sama iaitu Continental Comfort Contact 6 saiz 175 / 65R14 ditawarkan pada harga yang berbeza oleh setiap bengkel individu. Nampakkan?? Sebab tu kinah kata mytayar.com ni mudah. Senang kerja korang.

Jom Beli Tayar di Mytayar.com

Cara Membeli Tayar di mytayar.com

Jom Beli Tayar di Mytayar.com
1. Pilih Kategori Produk yang diperlukan



2. Pilih Jarak Bengkel



3. Isi kawasan tempat tinggal korang serta tahun buatan kereta kemudian mulakan pencarian


4. Kemudian akan keluar pilihan tayar dan juga bengkel yang berdekatan dengan kawasan kediaman. Masa ni korang boleh buat pilihan jenama tayar, jenis tayar dan sebagainya mengikut kesesuaian dengan kenderaan kita.


5. Dah pilihkan tayar yang sesuai, so sekarang cuba tengok detail tayar yang menjadi pilihan. Bila dah confirm tayar tu yang kita nak bolehlah klik "Grab Now". 


6. Sekarang ni kita berada di fasa pembayaran. Masa ni bolehlah pilih nak buat bayaran melalui internet banking, kad kredit ataupun kad debit. Ikutlah kelesaan.. Kalau perasan la kinah hanya dikenakan sebanyak RM7.50 itu sebagai deposit saja tau. Selebihnya nanti boleh bayar semasa kereta kita dihantar ke bengkel.

7. Selesai buat pembayaran deposit, korang akan terima email sebagai pengesahan dan korang diminta untuk isi borang temu janji dan bila sampai tarikh tu pergilah hantar kereta korang tu ke bengkel yang dah dipilih tu.

Masih tidak jelas lagi bagaimana nak beli tayar dengan mytayar.com? Jom layan dulu video ni. Moga bermanfaat untuk semua ye.


UNTUK MAKLUMAT LANJUT
Website
Facebook: 
Hotline: 
+6010-77 TAYAR (+6010-77 82927)
Email: 
info@mytayar.com

Post a Comment

3 Comments

  1. bagus sangat website mytayar.com ni sebab details! Untuk yang tak berapa tahu pun jadi arif bab tayar :P

    ReplyDelete
  2. oowh ada juga servis beli tayar secara online ye Kinah, bagus info ni, baru kak ana tahu.

    ReplyDelete
  3. Wah senangnyaa keja pasni hehe. semua hujung jari jee.

    ReplyDelete