Sedap Ke Nugget Tempura Ayam Cheese Nutriplus?

Sedap Ke Nugget Tempura Ayam Cheese Nutriplus | Haritu masa top up barang dapur ternampak nugget tempura ni dalam peti. Masa mula-mula tu berkira-kira jugak nak beli ke tidak nugget ni. Bukan apa, nanti beli rasa tak sedap pulak. Biasanya beli nugget Ayamas tu aje. Tapi entah kali ni tekak teringin cap lain. Mungkin dah bosan kot tempura jenama tu. Suami kata ambik je la kalau nak rasa. Kita pun masukkan je la dalam troli.

Nugget tempura jenama apa kinah beli?
Sedap Ke Nugget Tempura Ayam Cheese Nutriplus
Nugget tempura jenama Nutriplus la. Rupanya ada tiga jenis nugget tempura Nutriplus ni yang biasa, cheese dan spicy. Semestinya pilihan kinah tempura cheese. Spicy tu tak pernah cuba lagi.

Sedap ke tidak nugget Tempura Ayam Cheese Nutriplus?

Mesti la sedap. Rasa cheese dan paling puas hati isinya tebal. Memang puas makan. Petang ni kalau korang tak tau nak masak apa jom la kita cuba nugget ni. Sedap kome. Thahirah pun suka nugget yang ni.

Sedap Ke Nugget Tempura Ayam Cheese Nutriplus

Harganya pun lebih kurang je dengan jenama ayamas dan yang penting halal.




6 comments:

  1. sedap! sha suka yang brand ni, sebab dia takrasa tepung sangat

    ReplyDelete
  2. Rasanya Kak Sue pun pernah beli dan rasa. Memang sedap juga kan Kinah..

    ReplyDelete
  3. Sedap!!!!akak suka..selalu beli kadang tu x cukup tau sepeket

    ReplyDelete
  4. I like. my favourite :) nyumss

    ReplyDelete