Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri

Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri Cantik ni subjektif. Ada sesetengah orang anggap cantik ni bila kita bermekap muka glowing tu dah cantikla tu. Apa kata cuba tak mekap, tapi kulit tetap cantik. Boleh ke? Bolehlah tak semestinya mekap tebal baru cantik, tapi bila tak mekap muka aduhhh tak tau nak kata. Tak kan la nak mekap 24 jam, kesian kulit kita. Macam kinah, nak bermekap tu takda la sangat cuma bila keluar berjalan tu ada la touch up sikit. Tapi, tu dulu la. Sejak kinah amalkan supplemen ni dah mula malas nak touch up. Cuma pakai lipstick je bila nak keluar rumah sebab dah mula yakin kerana Snowyskn Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri

Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri

Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri
Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri
Sejak amalkan Snowyskn dan kinah guna secara konsisten seperti yang disarankan dah mula nampak perubahan pada kulit kinah. Kalau korang perasan di bahagian dahi kinah sebelum ni ada kesan tompokkan seakan jeragat, tapi sekarang ni kesan tu dah mula hilang. Selain mengamalkan serum untuk luaran, kinah juga amalkan Snowyskn sebagai makanan tambahan untuk dalaman. Haa ni lah rahsia kinah. Nak tahu apa tu Snowyskn

Pengenalan Snowyskn

Snowyskn ialah inovasi yang telah diperbaharui yang mana hanya ramuan tertentu saja yang dipilih untuk membantu merawat kulit yang bermasalah dari dalam. Gabungan campuran beri yang lazat, dan kaya dengan antioksidan yang dapat membantu mengurangkan kesan penuaan kulit daripada pelbagai sudut. 
Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri
Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri
Kalau korang nak tahu, kulit kita ni sebenarnya memerlukan antioksida primer dan sekunder yang mana kedua-duanya digunakan untuk membantu merawat kulit yang bermasalah akibat persekitaran. Disebabkan itu, Snowyskin perlu dimiliki oleh semua kerana kandungan antioksidan yang diperlukan oleh kulit kita ada di dalam Snowyskin dan paling best sekali korang akan kelihatan awet muda. Fewitttt

Khasiat Snowyskin

  • Kaya dengan Protein
  • Mengandungi vitamin C, Zink dan serat yang tinggi
  • Bebas pewarna tiruan dan bahan pengawet

Bahan-bahan yang terdapat dalam Snowyskin

  • Mixed Berries
  • Fruit Powder (Blackberry, Rasberry, Blueberry, Elderberry)
  • Isomaltulose
  • Galacto-Oligosaccharides (GOS) [prebiotic]
  • Yeast Extract
  • SkinAx2 - Grape Seed Extract, Vitamin C, Zinc, Melon Juice Concentrate
  • Stevia

Cara Pengambilan Snowyskin

Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri
Snowyskn Dapat Membantu Mencerahkan Kulit dan Kelihatan Berseri
Cara pengambilan Snowyskin mudah je. Cara kinah, hanya ambil satu sachet dan tambahkan ke dalam air sejuk atau air masak lebih kurang 150 ml kemudian kinah shake shake je. Dah sebati boleh minum. Mudah je dan jangan lupa minum air kosong secukupnya.

Haaa teruja tak? Kalau korang nak cuba Snowyskin  dan dapatkan maklumat lebih lanjut bolehlah layari :

Untuk Maklumat Lanjut
Website
No. Telefon 
+603 80812128    
Email 
 enquiries@dyna-nutrition.com

12 comments:

  1. Replies
    1. Haah best sangat kak lea. Rasa beri tu yang sedap☺

      Delete
  2. Rasa apa? makin livin la kulit muka selembut salji ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa beri. Alhamdulillah nampak licin sikit kak SA

      Delete
  3. Replies
    1. Membantu pudarkan jeragat. Dia rawat dari dalam☺

      Delete
  4. Replies
    1. Sedap.. Rasa beri. Cubalah awak☺

      Delete
  5. makin cantik la kulit diaaa..jelesnyaaa

    ReplyDelete