Tuesday, 22 January 2019

Nutribear Minuman Kesihatan yang Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen

Nutribear Minuman Kesihatan yang Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen | Sensitif betul bila orang tegur,"eh muka awak dah berkedut la", ko rase? Itu menunjukkan kita kena buat sesuatu. Bukanlah nak menafikan kedut tu, semua orang akan mengalami proses tersebut dan ini menunjukkan tahap kolagen kita semakin berkurangan. Oleh itu, hari ni kinah nak kongsi dengan korang satu produk kolagen iaitu Nutribear yang mana ianya dapat membantu meningkatkan kolagen kita. Teruja nak tahu lebih lanjut kannn...

Nutribear Minuman Kesihatan yang Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen

Nutribear Minuman Kesihatan yang Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen
Nutribear Minuman Kesihatan
Untuk pengetahuan semua ye, produk Nutribear ni dihasilkan daripada ikan hydrolyzed pure yang mana ianya dapat membantu  melawan dan meningkatkan :
  • Meningkatkan tahap kelembapan kulit dan menghindarkan kulit dari terhidrasi
  • Menguatkan kuku
  • Menguatkan folikel rambut supaya lebih kuat dan sihat


Kenapa Minuman Kolagen Nutribear Menjadi Pilihan

Haaa kalau korang nak tahu, minuman kolagen Nutribear ni lain dari yang lain kerana
  • Mudah larut
  • Kulit kelihatan lebih anjal
  • Mengimbangi pengeluaran minyak dalam kulit
  • Mengurangkan pigmentasi
  • Memudarkan parut
  • Mempercepatkan pertumbuhan rambut dan kuku
  • Memelihara kesihatan jantung
  • Membantu percepatkan penyembuhan luka
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut

Hasil bagi setiap individu berbeza ye, so korang jangan la assume baru minum sekali terus ok tau, ianya bergantung pada penggunaan yang konsisten dan secara berterusan.

Nutribear Minuman Kesihatan yang Dapat Membantu Meningkatkan Kolagen
Nutribear Minuman Kesihatan 

Tak usah ragu dan risau, produk Nutribear  ini diproses dan dikilangkan di Malaysia serta mematuhi piawaian yang ditetapkan oleh HACCP, GMP dan paling penting sekali ialah ianya Halal.

Mengandungi glisin, proline, hydroxyproline, alanine, dan juga arginine. Kesemuanya ini mengandungi dos yang lebih tinggi dan ini menjadikannya ia lebih berkesan berbanding jenama kolagen yang lain.


Cara Penyimpanan

Nak jaga kualiti kolagen Nutribear supaya kualitinya tak terjejas ada caranya dan ianya sangat mudah. Hanya simpan di tempat yang kering dan jauhkan daripada terkena cahaya matahari secara langsung.


Cara Minum Kolagen Nutribear 

Cara nak minum kolagen Nutribear ni bukannya susah mana pun cuma tambah 1 scoop (disediakan) ke dalam minuman kegemaran korang. Kalau nak minum dengan air kosong boleh je, tapi bagi kinah better korang minum dengan air kegemaran korang hehe. Korang yang tak jelas dengan cara minum yang kinah terangkan di atas, kinah ada sediakan videonya.


Oh ye sebelum terlupa 5% setiap pembelian Nutribear ni, akan disumbangkan kepada pemuliharaan beruang kutub yang kini semakin terancam. Untuk dapatkan info lanjut boleh layari website mereka

Website : NutriBear
IG : nutribearofficial
Facebook : Nutribear

1 comment: