Breaking

Saturday, 17 August 2019

Mintox Membantu Melawaskan Sistem Pencernaan dan Mengurangkan Perut Buncit

Mintox Membantu Melawaskan Sistem Pencernaan dan Mengurangkan Perut Buncit|  Masih ingat lagi tak kinah pernah kongsi dengan korang dengan satu produk detoks, korang boleh baca di SINI. Sementara tengah free sekarang ni jadi kinah nak cerita feedback produk detoks Mintox yang kinah amalkan sekarang ni.

Mintox Membantu Melawaskan Sistem Pencernaan dan Mengurangkan Perut Buncit

Minuman detoks, minuman Mintox, Mintox, perut buncit, tak lawas
Mintox Membantu Melawaskan Sistem Pencernaan
Kinah ni kalau orang ajak makan, sebenarnya pantang tau. Bukan pantang sebab tak boleh makan, tapi pantang di ajak. Susah sebenarnya nak menolak. Kalau balik kampung lagi la, asyik makan kerjanya. Thahirah pulak sekarang dah pandai complaint yang ibunya gemuk. Sabar je lah.

Nak kata terus kurus tu tak la. Iyelah dah jarang excercise, kurus apenye. Tapi paling kinah salute dengan minuman detoks Mintox ni, dia memang kasi cuci perut kita. Malam tu sebelum nak tidur, minum dulu Mintox dan air segelas. Bangun esok pagi, mula lah cari tandas. Memang lega dan ringan je rasa. Kempis perut dibuatnya.

Jangan tanya la pasal berat kinah. Berat sama je maintain. Perut tu ada kempis sikit la. Sebab lemak tebal kat perut hehehe.

Tapi ada jugak hari kinah skipped minum. Misalnya kalau nak pergi jalan atau pun ada urusan kat luar. Takut perut buat hal masa di tengah jalan. Mana nak cari tandas kome oii.. Ada juga hari terlupa nak minum, terus tidur je.

Bagi yang baru mencuba minuman detoks ni, korang akan rasa tak selesa sikit. Itu adalah proses untuk melawaskan pencernaan korang dan detoks segala toksin berlebihan yang ada di dalam badan yang tidak dapat dikeluarkan secara semulajadi. 

Apa yang penting, air kosong kena minum dengan secukupnya ye. Jangan minum air manis je. Tak bagus. Nanti penyakit lain pulak yang datang. Satu lagi, kena control sikit nafsu makan dan rajin-rajin la excercise.

Harga sekotak RM138.00 untuk 14 sachet.

Untuk Maklumat Lebih Lanjut
Instagram : mintoxmalaysia
Facebook : https://www.facebook.com/mintoxmalaysia 
Contact +601123450201




2 comments:

  1. Nice post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon everyday.
    It will always be useful to read articles from other authors and use something from other websites.

    ReplyDelete
  2. Minuman detox yg dicari2..mana tahu boleh kurangkan buncit kat perut Fiza..

    ReplyDelete