Saturday, 12 October 2019

Max Health Greengage X-Collagen Produk Terbaru Matxi Corp

Max Health Greengage X-Collagen Produk Terbaru Keluaran Matxi Corp | Cuba lihat wajah kita di cermin, ada tak lingkaran garis halus di wajah kita. Jika ada, ini merupakan petanda kulit kita semakin kekurangan kolagen impak daripada faktor usia. Lama kelamaan kulit kita akan jadi kendur dan tak tegang dan muka kita pulak semakin lebar ke bawah. 

Penting ke tidak kolagen untuk kulit kita ni?  Semestinya penting ye. Nak tahu kenapa?

Max Health X-collagen, Produk Kolagen, Collagen product, Matxi Corp product

Menurut portal rasmi MyHealth Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)  kulit kita sebenarnya memerlukan kolagen. Hal ini kerana, kolagen akan bertindak dengan memberikan struktur kepada kulit kita dan saling bekerjasama dengan protein yang dipanggil elastin untuk memberikan fleksibiliti yang diperlukan apabila kulit meregang serta kembali kepada kedudukan asal. Hmm lepas ni jom kita pakat ramai-ramai topup kolagen untuk kulit. Umur pun dah sweet 30 dah ni.

Mana pulak nak cari kolagen ni?

Kebiasaannya kolagen ni terdapat pada haiwan seperti ikan salmon ataupun ikan merah. Hmm agak sukar pulak nak carikan. Tak payah pening mana dapatkan kolagen ni, sebabnya sekarang dah ada Max Health Greengage X-Collagen Produk Terbaru Matxi Corp.

Max Health Greengage X-Collagen Produk Terbaru Matxi Corp

Max Health X-collagen, Produk Kolagen, Collagen product, Matxi Corp product

Kalau korang nak tahu, Max Health Greengage X-Collagen merupakan produk kolagen yang istimewa keluaran Matxi Corp.

Max Health X-collagen, Produk Kolagen, Collagen product, Matxi Corp product

Didatangkan dalam botol yang nampak eksklusif. Kalau sebelum ni, kebanyakan kolagen yang ada di pasaran adalah bentuk sachet ataupun dibancuh, berbeza pula dengan Max Health Greenage X-Collagen ni kerana ianya didatangkan dalam bentuk cecair. Tinggal nak minum saja.

Kandungan Max Health Greengage X-Collagen 

Max Health Greenage X-Collagen mengandungi
  • Enzim Greengage 
  • Kolagen
  • Vitamin C
  • Isomalto - oligosaccharide ( IMO )
Siapa sangka buah kedondong boleh digunakan dalam bidang kecantikan. Enzim Greengage ini  diformulasi dengan peptida kolagen bioactivated dan dipercayai enzim ini mampu meningkatkan keanjalan dan juga penghidratan kulit kita. Ini telah terbukti dengan penggunaan secara berterusan dapat mengurangkan tanda-tanda penuaan seperti garis-garis halus dan kedutan.


Apa yang penting kolagen ni tidak mengandungi  sebarang pewarna, perisa tiruan, esen / bahan terhasil dari haiwan dan juga bahan kimia yang merbahaya kepada manusia. Disebabkan itu Max Health Greengage X-Collagen diisytiharkan 100% NATURAL !!

Mungkin ada yang tertanya apa tu Isomalto - oligosaccharide ( IMO )?

Isomalto - oligosaccharide ( IMO )merupakan karbohidrat yang terhasil secara semulajadi. Ianya turut terkandung dalam madu asli, makanan yang difrementasi sepertu miso dan juga soya. Macam susah je kan. Tapi takpe Max Health Greengage X-Collagen kan ada.

Selain berperanan untuk menyeimbangkan struktur kulit, Max Health Greenage Collagen turut membantu menghilangkan lemak dibahagian perut yang berlebihan serta membantu mengurangkan berat badan kita. Wah banyak juga kebaikan Max Health Greengage Kolagen ni kan. Apabila sistem penghadaman kita sihat, kehidupan kita pasti akan ceria dan bahagia.


Cara Pengambilan Max Health X-Collagen

Hanya ambil satu atau dua botol dalam satu hari. Sebelum tu, jangan lupa shake dahulu ye. Mudah je kan..

Untuk lebih info mengenai produk ni boleh layari
FACEBOOK : https://www.facebook.com/MatxiMalaysia
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/matxicorp



5 comments: