Follower Sudah 555

Assalamualaikum semua, hmmm pejam celik pejam celik dah masuk bulan Disember kejap je masa berlalu. Hmm alhamdulillah hampir beberapa bulan kinah aktif berblog follower kinah dah 555, cepat betul . Namun begitu kinah ni takla sehebat blogger-blogger otai yanng follower mereka dah beribu riban, kinah ni masih newbie lagi, masih banyak yang perlu dipelajari tentang selok belok dunia blog ni. 

Kadang-kadang ada juga yang tinggalkan jejak di cbox, jemput ke blog saya dan follow, saya akan follow semula, semua tu tak salah. Ada sesetengah blogger yang tak berapa gemar dengan term u follow i follow. Bagi mereka, biar kita follow dengan hati yang rela, dan ikhlas sebab kandungan blog tersebut agak menarik bagi mereka. Bagi kinah, jangan terlalu taksub dengan follower ni, biar mereka follow kita dengan ikhlas bukan dengan cara terpaksa. Apa yang kinah tulis ni cuma sekadar pendapat kinah je. Lain orang lain pendapatnya.


Oleh itu, jika nak ramai yang follow blog kita, kita mantapkan lagi isi dan kandungan blog. Masa tu mesti berkoyan-koyan follower kita hehehe kannnnnnnn. 

Kepada semua follower kinah terima kasih sudi follow, singgah dan tinggalakn komen pada blog yang tak seberapa ni. Thank you so much to all of you.....


Post a Comment

12 Comments

  1. Congrates akak . Yes . Saya pon tak berape suka dengan ayat yang macam tu tapi lain orang lain caranye kan kak ? btw congrates again .

    ReplyDelete
  2. Tahniah ye Kinah, moga terus sukses berblogging k

    ReplyDelete
  3. cantik blog kina..& sebelum ni ada iklan menghalang pembacaan..kali ni dah tak..

    ReplyDelete