Dapat CPUV

Assalamualaikum semua, Lama kinah tak update pasai CPUV. Sebabnya kinah dah lama tak dapat CPUV. Last masa bulan Januari haritu. Alhamdulillah, walaupun blog ni kurang diberi perhatian tapi pihak Nuffnang masih sayang pad…

Bila Dah Bekerja

Assalamualaikum semuaa, Hari ni genap seminggu kinah kerja dekat Perak Transit. Agak mencabar juga kerja kat sini. Orang ingat kerja kat sini rilek je dan hanya fikir jaga tiket. No No!!!! Selain daripada mengawal tiket-tik…

Semakan Keputusan SPM Secara Online dan SMS

Assalamualaikum semua... Pada adik-adik SPM 2013 tak lama lagi boleh semak keputusan melalui online. Tak macam zaman dulu kena pergi sekolah ambil keputusan. Sekarang semua berada di hujung jari sahaja. Keputusan SPM 2013 d…

Mana Satu Pilihan Anda?

Assalamualaikum, agak lama juga kinah tak berblog kan. Da  bersawang blog ni. Hari ni kinah nak buat anda semua berfikir dan beri pendapat mengenai satu situasi. Anda merupakan seorang pegawai perubatan. Suatu hari anda ter…