Hadiah Dari Starlavenderluna Dah Sampai

Hadiah Dari Starlavenderluna Dah Sampai| Beberapa hari yang lepas kinah terima satu parcel daripada seseorang. Siapakah gerangannya? Haaa sebenarnya parcel tu daripada Kak Shikin owner blog Starlavenderluna. Bulan yang lepas kinah dapat top komentor di blog beliau. Jadi untuk menghargai mereka yang mencoret jurnal beliau, dapatlah cenderahati yang bagi kinah awesome sangat. Nak tau apa dia? Taraaa kinah dapat mask BioAqua.

Mask BioAqua
Setakat hari ni, kinah masih belum mencuba lagi mask ni. Tengah mencari mood dulu. Oh ye sebelum terlupa. Untuk pengetahuan semua, kak Shikin juga ada menawarkan terapi buang angin juga tau tapi hanya untuk wanita saja la ye. Pada yang tengah mencari orang untuk urut tu terutama di kawasan Salak Tinggi, Nilai, Dengkil, Putrajaya dan Cyberjaya, apa kata korang cuba berurut dengan beliau. Untuk temujanji sila hubungi Shikin Razali ditalian 019-9884032 ataupun Whatsapp je terus.

Post a Comment

8 Comments

  1. That's a pretty neat gift you got there.

    ReplyDelete
  2. Tahniah kinah. Boleh lah relax kan wajah dgn mask nanti.

    ReplyDelete
  3. Ahamdulillah, hihi baru berkesempatan baca entri awak nie.. Thanks Kinah kerana sudi tinggalkan nota kat jurnal akak.. =)

    ReplyDelete