Yakin Dan Cantik Berseri Dengan Seribella

Yakin Dan Cantik Berseri Dengan Seribella | Lumrah wanita untuk kelihatan lebih cantik. Sanggup berhabis wang semata-mata untuk cantik. Beli mekap itu ini tapi itu cuma kecantikan luaran sahaja tetapi dalaman diabaikan. Mana boleh begitu, kena ada keseimbangan. Hari ni kinah nak perkenalkan dengan anda mengenai satu produk kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan berseri. Nak tahu apakah produk tersebut? 

Buat pengetahuan semua, pengasas Seribella ialah Belle Al-Yahya, ala terkenal dengan jenama BellaAmmara tu. Siapa nak cantik kulit lebih licin dan berseri macam beliau?Haa Seribella la jawapannya. Kalau nak tahu, Seribella merupakan produk makanan tambahan yang menggunakan Lycopene tomato sebagai bahan utama. Haa siapa yang tak suka makan tomato mentah-mentah boleh cuba Seribella ni. Tablet kunyahan ini menjanjikan kesan yang terbaik untuk mencerahkan kulit seluruh badan di samping menyerikan kulit. Dengan mengunakan Advance Formula dan bahan-bahan semulajadi Seribella ini juga dapat membantu mengekalkan kesihatan tubuh badan.

Yakin Dan Cantik Berseri Dengan Seribella

Seribella
Yakin Dan Cantik Berseri Dengan Seribella 
Siapa yang tak nak cantikkan. Semua orang nak cantik tapi bila kena makan sayur tu rasa bercinta pulak. Tapi dengan adanya Seribella ni, kita akan dapat khasiat seperti kita makan sayur terutamanya buah tomato. Antara kandungan yang terdapat dalam Seribella ini ialah, tomato, strawberi, madu, olive, L-Crystine dan Ceramic yeast. Siapa sekarang ni mengalami masalah jerawat apa kata cuba amal Seribella ni, insya Allah dengan mengamalkannya secara konsisten, kita akan dapat hasilnya. Untuk pengetahuan semua, Seribella telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor rujukan KKM020617/05/133. Jadi, tak usahlah ragu-ragu ye. Rasanya sangat sedap masam-masam manis. 

KHASIAT TOMATO
Khasiat buah tomato untuk kesihatan kulit tidak dapat disangkal lagi. Tomato mempunyai pelbagai khasiat yang membantu menyerikan wajah. Tomato juga kaya dengan antioksidan yang berfungsi sebagai pelindung dari  sinaran ultraviolet (UV) yang membahayakan kulit kita.

KHASIAT MADU
Madu bukan sahaja bertindak sebagai pemanis. Dalam kesihatan kulit, madu berfungsi sebagai pelembap kulit dari dalam. Ciri antioksidan yang tinggi dalam madu membantu menghilangkan sel kulit mati. Madu juga membantu dalam proses pembentukan kolagen yang menyembuhkan parut luka.

KHASIAT STRAWBERI
Strawberi kaya dengan vitamin C dan pelbagai mineral lagi yang bermanfaat untuk kesihatan kulit kita. Vitamin C juga memainkan peranan yang penting dalam menguatkan sistem imun badan. Kandungan serat yang tinggi dalam strawberi juga membantu melancarkan sistem penghadaman.

KHASIAT ZAITON
Umum mengetahui khasiat buah zaiton. Mengandungi antioksidan yang tinggi. Selain itu, mengandungi banyak vitamin E yang sangat berguna untuk menjaga keanjalan kulit di samping bertindak sebagai anti-penuaan.

INFO MENGENAI SERIBELLA
  • Supplemen kecantikan yang bila dimakan akan mendapat kesan seawal 5 hari
  • Dapat mengecutkan jerawat batu dalam masa 7 hari
  • Bertindak sebagai agen Anti-penuaan
  • Kulit akan sentiasa lembap dan berseri-seri
  • Kaya dengan vitamin dan mineral untuk kecantikan kulit dan dalaman
  • Membantu mengatasi masalah jeragat
  • Bertindak sebagai MILKBOOSTER dan sangat sesuai diambil oleh ibu-ibu yang menyusu
CARA PENGAMBILAN SERIBELLA
  • Ambil 2 hingga 3 biji  sebelum atau selepas makan (seeloknya 3 biji sehari untuk dapatkan kesan maksima)
  • Seribella seeloknya diambil pada waktu siang.
  • Digalakkan untuk minum air putih atau kosong yang secukupnya
  • Kesan boleh dilihat seawal 5 hari bergantung juga pada hormon seseorang
  • Lelaki dan wanita boleh amalkannya

AMARAN KERAS!!!!! IBU MENGANDUNG TIDAK BOLEH AMALKAN SERIBELLA

PENGALAMAN KINAH AMALKAN SERIBELLA

Selama kinah menggunakan Seribella ni, kinah puas hati sangat sebab masalah jerawat yang membelenggu kinah semakin berkurangan. Kalau jerawat naik pun, cepat kecut. Kulit pun semakin lembap dan cerah. Satu je kinah nak pesan, minum air kosong secukupnya. Mana-mana supplement yang kita makan digalakkan minum air dengan banyak barulah nampak kesannya. 

TESTIMONI PENGGUNA SERIBELLA


Berminat untuk mencuba Seribella? Bolehlah cuba hubungi agen yang kinah lampirkan di bawah ye. Servis beliau memang tip top.

UNTUK MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI
Fb : Maryam Rahman
Ig : @seribella.beautyadmire
WhatsApp : +60167856070
Email : maryamrahman43@gmail.com

20 comments:

  1. Lepas ni makin cun lah kulit kina ye. Semua bahan yg diguna bagus dan banyak khasiat tu. Siap ada KKM lg. Bagus sgt.

    ReplyDelete
  2. Kalau sesuai dengan kulit ok lah kan....kalau tak sesuai takut ada side effect pulak....

    ReplyDelete
  3. wah banyak yer khasiat seribella ni. nak try jugak lah

    ReplyDelete
  4. supplement kalo ada ekstrak buah buahan memang terbakk hasilnya.tambahan lagi ada madu.. memang berkesan lah kan

    ReplyDelete
  5. 1st time dengar produk ni. Yang penting ada kelulussn KKM.

    ReplyDelete
  6. tudia besar juga biji suplement dia hihii...tapi tgk hasil kebabommm ..nt nk try juga la..

    ReplyDelete
  7. wow betulkah khasiat tu masih maintain dalam tablets ? nampak macam sebotol pun boleh habis kalau jenis tablet manis manis camni haha

    ReplyDelete
  8. Walauapa juga produk yang di ambil, air kosong kena minum secukupnya.

    ReplyDelete
  9. Wah..menarik..bnyak khasiat dia

    ReplyDelete
  10. wow buah tomato dalam bentk tablet..menarik ni. tapi saya lebih suka makan tomato menta :) dalam seminggu mesti cuci muka guna tomato.. segar rasa kulit muka

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  11. Banyk khasiat dekat produk ni..bagus sangat

    ReplyDelete
  12. first time busyra dngr produk ni tp bnyk khasiatnyaa.. nama pun dh seribella.. cute je..

    ReplyDelete
  13. khasiat tomatao dan madu memmang tak dinafikan baik untuk kulit

    ReplyDelete
  14. campuran bahan dia bagus. terutama tomato dan madu.

    ReplyDelete
  15. Khasiat buah-buahan memang bagus utk kulit terutama tomato. Tapi kalau sis memang suka ambik yg pure..cuma sesiapa tak suka makan yg pure bolehlah ambil supplement cam gini

    ReplyDelete
  16. wah banyaknya khasiat :) tambah baik minum dengan air kosong banyak2. saya memang suka madu :)

    ReplyDelete
  17. Bagi mereka yang xde masa untuk makanan hidangan berkhasiat setiap hari.. sesuai sangat dapatkan seribella nie...

    ReplyDelete
  18. First time coming accross this brand, is it expensive?

    ReplyDelete
  19. It seems contain a lot of natural ingredients. I like this.

    ReplyDelete

Adbox