Isi Kajian Pengesanan Graduan Kementerian Pendidikan Malaysia

Assalamualaikum semua....

Update blog hampir terlupa dengan Kajian Pengesanan Graduan Kementerian Pendidikan Malaysia. Nasibla kawan-kawan peringatkan. Kalau tak macamne nak amik jubah nanti huhu. Terima kasih ye. Nak tau apa tujuan kena isi kajian ni

Kajian ini bertujuan untuk mendapatkan pandangan dan pengalaman anda terhadap beberapa aspek berkaitan program pengajian, kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan semasa anda mengikiuti pengajian. Institusi pengajian anda juga ingin tahu bagaimana anda memasuki dan menghadapu cabaran alam pekerjaan. Maklum balas anda sangat penting bagi membawa perubahan yang membina kepada institusi anda dan juga kepada pihak  Kementerian Pendidikan Malaysia bagi meningkatkan lagi kualiti dan taraf pendidikan Negara. Ini merupakan salah satu cara anda untuk menyumbang kembali kepada institusi anda dan kepada bakal pelajar yang akan mengikuti pelbagai program pengajian di IPT.
Hmm banyak pulak soalannya, pada sesiapa yang akan konvo nanti baik isi cepat-cepat sebelum lupa
ni linknya di sini



Post a Comment

7 Comments

  1. benda ni mmg kena isi pun..hihi...lama dah rasanya isi...hikhik

    ReplyDelete
  2. nana tak boleh isi pun dulu ni,kitorang just isi borang manual je...penat kena print segala..ni tak tau da boleh isi belum,hihi...sebab semua dak kos nana dia kata tiada maklumat dlm rekod:)

    ReplyDelete
  3. seronoknya nak convo...congrats dear...akak tumpang happy...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete