LAB Park di Bandar Baru Sri Klebang Ipoh

LAB Park di Bandar Baru Sri Klebang Ipoh| Masa balik kampung aritu, dah takde aktiviti nak buat jadi suami bawak pergi ke LAB Park di Bandar Baru Sri Klebang. Kinah tahu tempat ni pun dalam facebook. Orang yang paling excited sekali Thahirah lah. Dia suka tengok lampu yang ada kat situ. Habis dia teroka dalam tu. Siapa yang ada berdekatan dengan Ipoh, bolehlah singgah ke sini. Sebenarnya pameran lampu ni bukan pameran lampu semata-mata tau, di sini juga terdapat pameran hartanah yang dikendalikan oleh Kinta Properties. So, pada yang tengah intai rumah tu bolehlah singgah sini sambil intai rumah boleh tangkap gambar sekali.


Untuk pengetahuan semua, pameran ini bermula pada 15 Disember yang lepas dan akan berakhir pada 7 Januari 2018 ni. Pameran ini bermula pada hari Khamis sehingga hari Sabtu kalau tak silap kinah la. Meh kinah belanja sikit gambar di sekitar LAB Park.





Masa kinah pergi, orangnya ramai betul. Dari pada yang muda sampailah warga emas masing-masing nak tengok cahaya warna warni ni. Parking tak usah cakap la, asyik penuh je. Oh ye kalau korang lapar, kat sini ada juga booth makanan. Kinah saja nak cuba Vietnamese Roll. Tak pernah cuba lagi VIetnam Roll ni. Ada macam-macam pilihan, dalam banyak-banyak tu kinah pilih ketam. Sebab ketam je yang available atas meja tu. Hat lain in the making.


Vietnamese Roll Ketam


Sambil makan-makan tu korang boleh layan live band yang buat persembahan di situ. Masa kinah datang ni takde pulak orang buat persembahan. Takpela takde rezeki nak tengok. Jangan lupa singgah sini nanti tau. Tempat ni tak susah pun nak cari. Tepi jalan pun dah nampak dah. 

Post a Comment

1 Comments