Kinah Sahabat Blogger Pilihan Starlavenderluna

Selasa lepas saja je bukak Reading List. Masa tengah scroll ternampak satu tajuk yang menarik perhatian kinah iaitu Sahabat Blogger Pilihan Starlavenderluna: Kin Naz. Tak sangka pulak kali ni kinah yang terpilih menjadi sahabat blogger pilihan beliau. Terima kasih kak Shikin sudi pilih kinah. Maaf la ye kak sekarang baru dapat update sebab kekangan masa.

Ehhh kinah tak pernah terasa pun bila akak tak balas komen kinah. Kinah faham, akak pun ada tugas hakiki yang perlu akak laksanakan. Begitu juga kinah yang kekadang je sempat komen blog akak. Bukan blog akak je, blog lain pun sama. Bila time rajin memang kinah akan blogwalking dari satu blog ke blog. Kalau tak sempat, just baca je.. takpe kan? Aci kan sekurangnya ada juga sumbangan trafik hehe.

Entah bila boleh dapat jumpa dengan kak Shikin ye? Insya Allah satu hari nanti, ada rezeki, panjang umur kita jumpa ye kak.

Oh ye korang kalau nak cari orang urut untuk buang angin, better korang contact dengan kak shikin. Nak tahu pakej yang ditawarkan boleh tanya dengan kak shikin sendiri tau.




Post a Comment

3 Comments

  1. Tahniah kinah ,
    Ccl pun selau terjah blog sis shikin

    ReplyDelete
  2. shikin rajin buat review blogger lain kan.
    bagus utk eratkan sillaturrahim sesama kita di alam maya :)

    ReplyDelete