Hari Nasi Lemak Marrybrown Kini Kembali Lagi

Hari Nasi Lemak Marrybrown Kini Kembali Lagi | Dalam kita tak sedar, hampir dua tahun negara kita telah dilanda wabak pandemik yang berbahaya ni dan sehingga ke hari ni juga, kita masih berusaha untuk memerangi pandemik ini dengan membentuk imuniti berkelompok melalui suntikan vaksin yang telah diberikan secara berperingkat sejak beberapa bulan yang lalu. 

Sementara kita semua menunggu giliran untuk divaksin, pelbagai situasi telah berlaku sehingga menyentuh hati semua rakyat Malaysia. Kini, telah banyak pihak bersatu hati serta saling membantu antara satu sama lain tidak kira agama, bangsa dan budaya dalam memastikan kesejahteraan semua terjaga. 

Begitu juga dengan hidangan nasi lemak yang sentiasa menjadi hidangan pilihan utama bagi rakyat Malaysia sejak dari dulu lagi. Pergilah ke mana sekalipun, nasi lemak la menjadi pilihan. Hidangan kebanggaan ramai ini mempunyai keunikan rasanya yang tersendiri terutama sambalnya yang secukup rasa dan autentik ditambah pula dengan pelbagai bahan lain seperti telur rebus, kacang goreng, ikan bilos gorenbg yang rangup, hirisan timun serta Marrybrown Crispy Chicken yang melambangkan perpaduan rakyat di Malaysia.


Hari Nasi Lemak Marrybrown Kini Kembali Lagi

Hari Nasi Lemak Marrybrown Kini Kembali Lagi

Dalam pada itu, Marrybrown yang kini sudah 40 tahun beroperasi sebagai rangkaian restoran perkhidmatan pantas Halal pertama terbesar di Malaysia kini sekali lagi rasa berbangga meraikan "Hari Nasi Lemak MB" sebagai hadiah buat rakyat Malaysia kerana menjadikan Nasi Lemak MB sebagai makanan kebanggaan semua.

Hari Nasi Lemak Marrybrown Kini Kembali Lagi

Hari Nasi Lemak Marrybrown Kini Kembali Lagi

Bersempena meraikan Hari Nasi Lemak yang telah masuk tahun ke dua pada 1 Ogos ini, kinah nak jemput korang memeriahkan lagi jualan nasi lemak MB secara atas talian melalui aplikasi Shopee iaitu kedai rasmi Marrybrown pada Ahad ini, bersamaan 1 Ogos 2021 bermula pada 12.00 am sehingga lah habis. Korang kena cepat tau sebabnya hanya 10,000 bungkus saja disediakan menerusi tawaran "Beli 1 Percuma 1".

Pautan web hanya berfungsi di peranti telefon saja tau 

Hari Nasi Lemak Marrybrown Kini Kembali Lagi

Hanya beli voucher di Shopee saja dan baucer tersebut boleh mula ditebus di outlet Marrybrown yang terpilih bermula dari 2 Ogos sehingga 31 Ogos 2021 saja.

First Come First Serve. Jangan lupa tau kongsi pada kawan-kawan dan family pasal ni.

Pada setiap 1 Ogos adalah simbolik "Hari Nasi Lemak MB" di Marrybrown. Akan tetapi, korang juga boleh mendapatkan tawaran menarik pada setiap 1 hari bulan berikutnya mengenai promosi hari nasi lemak di website.



Untuk Maklumat Lanjut

Instagram:
Facebook: 
Twitter: 


#HariNasiLemakMB
#HidanganKebanggaanKita
#Marrybrown #MarrybrownMY
#SomethingDifferent #MB40thAnniversary
#MBxShopee
#ShopeeMY









Post a Comment

4 Comments

  1. Wahhhh dia kemabaliiiii. Should try juga ni

    ReplyDelete
  2. Nasi Lemak MB. Nnti boleh singgah beli hehehe

    ReplyDelete
  3. tak pemah rasa lagi nasi lemak MB. boleh trr nanti

    ReplyDelete
  4. macam rasa nak cari nasi lemak jer nii hehee

    ReplyDelete