Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita | Selepas bersalinkan si Lulu Nafisah dua tahun lepas, sejujurnya kinah jarang amalkan jamu. Padahal ada je jamu, tapi sebenarnya makan pun ikut mood. Bila datang rajin, memang makan, bila datang kurang rajin dia tu, jamu tu dipandang sepi. Haaa sampai expired la dibiar macam tu je. 

Tapi sejak dua menjak ni, badan kinah mula rasa sengal, kejap sakit sana, kejap sakit sini. Bila tak tahan sangat, terpaksa panggil tukang urut. 

Last berurut, masa lepas bersalinkan Lulu la. Maknanya dah nak 2 tahun tak berurut. Urat pun dah keras kata tukang urut tu. Siap kena bebel lagi, kamu tak makan jamu ke?

Nak tak nak kena la dengar akak tu bebel. Ada jamu makan, jangan simpan buat macam muzium hahah, macam tau tau je akak tu. Ok lah, bila dengar kak ida bebel, dan badan pun mula sakit, kinah pun mencari la jamu untuk diri sendiri. Dah sakit baru la ingat nak mencari ubat.

Sekarang ni kan banyak jamu yang jual di pasaran, dari jenis pil sampai la ke jus. Kinah sendiri pening nak pilih jamu mana yang elok untuk kesihatan dalaman wanita terutamanya.


Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY  Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita

Haiii bukan senang ye jadi wanita ni tau. Banyak tanggungjawab yang perlu dipikul tambah pulak anak pun masih kecil. Badan nak pakai lama, jadi kinah reward untuk badan dengan Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY untuk membantu memulihkan kesihatan dalaman serta menambahkan tenaga.

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita

Dah namanya wanita, tipulah kalau kata tak ada masalah kesihatan dalaman. Masalah kesihatan dalaman yang biasa di alami oleh kaum wanita ialah masalah kitaran haid yang tidak teratur dan masalah keputihan. Siapa ada masalah ni, kita geng. 

Sejujurnya, kedua masalah ni terjadi sejak kinah belajar dulu. Mungkin ianya terjadi disebabkan faktor perubahan hormon yang tidak stabil, keletihan, pemakanan dan sebagainya.

Haaa lepastu sampai la dah kahwin ni pun, masalah sama je yang jadi. Bila nampak kebaikan jamu ratu emas ni, terus tertarik nak cuba.


Kebaikan Jamu Ratu Emas By ReBEAUTY

Apabila umur dah menginjak 30 an tapi rupa tak seperti usia sebenar, agak stress jugak la sebenarnya. Mana taknya, pemakanan main hentam aja, senaman entah ke mana kiranya lifestyle memang out. See, oleh sebab itu, kinah cari jamu yang bagus untuk wanita dan paling penting jamu ni dapat membantu kita kembali kelihatan awet muda macam anak dara. Tapi hakikatnya mak 2 anak dara hehe. Alaaa nak melawa cantik bagai bukannya untuk orang lain, untuk suami kita jugakkan.

Kalau korang nak tahu, ada banyak lagi kebaikan dan khasiat Jamu Ratu Emas ni. Antaranya ialah 

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita
  • Membantu merawat keputihan dan lendir berlebihan
  • Membantu mengetatkan/merapatkan miss v
  • Membantu merawat masalah kegatalan pada miss v
  • Membantu menghilangkan bau busuk
  • Membantu mengurangkan sakit ketika datang bulan / senggugut
  • Membantu montok dan anjalkan aset wanita 
  • Kelihatan awet muda

Cara Pengambilan Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY

Cara pengambilan jamu ratu emas ni mudah je. Ambil 2 capsule selepas sarapan tau setiap hari. Kesannya korang boleh nampak dalam masa 3 hari. Walaupun begitu, kesan jamu ni berbeza bagi setiap individu dan yang penting korang kena konsisten okeh.

Dalam setiap botol tu ada 30 biji. Jangan lupa lebihkan minum air masak atau air kosong. Kalau boleh kurangkan minuman yang berkafien dan minuman bergula, lagi elok tak payah minum hehe.

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita

Oh ye, waktu datang bulan, seeloknya berhenti dahulu pengambilan jamu ni kerana semasa datang bulan, sistem badan kita menjadi lemah. Apabila teruskan juga dengan jamu tersebut, bimbang khasiat jamu tidak diserap dengan sempurna. Dah membazir...

Jamu ni, boleh diamalkan seawal umur 16 tahun tau. 

Bagi ibu yang sedang hamil, tidak digalakkan ye ambil jamu ratu emas ni dan sebaiknya amalkan supplemen yang dibekalkan oleh doktor. 

Bagi ibu yang menyusu pula, boleh je ambil jamu ni dengan syarat usia baby dah 2 bulan. Ngam sangat dah nak habis pantang sebabnya ada kandungan jamu ratu emas ni dapat membantu mengecutkan bahagian peranakan dan bagi yang ada masalah susu badan jamu ni dapat membantu menambah susu ibu.


Testimoni Kinah Selepas Amalkan Jamu Ratu Emas

Dah cuba jamu ni mestilah kena kongsi kat korang. Selepas amalkan jamu selama seminggu kinah rasa badan lebih bertenaga. Kalau tak rasa lemau je, padahal awal pagi lagi. 

Satu lagi yang kinah perasan, haid kinah kali ni memang elok cantik turun tak macam sebelum ni. Period kali ni keluar darah berketul tak macam sebelum ni. Senggugut pun tak terasa sangat. Kalau tak, berteman dengan minyak panas la, nak bagi lega sakit tu. Part lain tu tak boleh nak cerita lebih sebab kinah masih mencuba lagi. 

So, far memang puas hati la dengan jamu. Memang sedap badan dan serasi dengan kinah. 

Ramai juga yang dah cuba dan berpuas hati seperti Kinah. Meh kinah belanja testimoni lain yang turut berpuas hati dengan jamu ratu emas by ReBEAUTY ni.

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita

Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY Bantu Pulihkan Kesihatan Dalaman Wanita

Bagi korang yang nak mencuba Jamu Ratu Emas, sekarang ni tengah ada promosi iaitu 

NORMAL
1xbotol = RM129 
2x botol = RM258

PROMO
1x botol = RM80 free postage 
2x botol = RM150 free postage

Tu dia promo, ok sangat la tu bukan selalu ada promosi macam ni kan. Nak nampak awet muda dan sihat bertenaga jomlah pakat dengan kawan-kawan ambil promosi ni.

Di mana nak dapatkan Jamu Ratu Emas by ReBEAUTY ni? Korang boleh terus Whatsapp je atau nak lebih mudah korang boleh terus beli di Jamu Ratu Emas Official Shopee

Untuk dapatkan info terkini mengenai Jamu Ratu Emas, korang boleh layari 



2 Comments

  1. sama jamu kita kinah. ingat senang jadi orang perempuan ni..serba serbi dalaman luaran nak kena jaga. untuk yang dah kawin macam kita ni, jaga dalaman untuk diri sendiri & suami juga. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kak fiez, kena la jaga badan nak pakai lama 🤭

      Delete