Tasneem Marketplace - Platform Produk Semulajadi Bantu Suri Rumah Menjana Pendapatan

Tasneem Marketplace - Platform Produk Semulajadi Bantu Suri Rumah Menjana Pendapatan | Kehidupan pada masa kini semakin mencabar menyebabkan kita semua perlu korbankan segalanya. Mana taknya semua harga barang mentah dah naik meskipun gaji naik, hmm bila ditambah tolak semua perbelanjaan yang sedia ada,  tak ada beza pun. Sama saja macam gaji biasa. Disebabkan itulah, telah ramai suri rumah kini mula menjalankan bisness online bagi menjana pendapatan yang sedia ada bagi membantu suami.

Sebenarnya ada banyak platform di luar sana yang membantu suri rumah untuk menjana pendapatan tanpa mengeluarkan sebarang modal bagi memulakan perniagaan tapi yang terbaru ni kinah dengar dari Tasneem Marketplace yang mana ianya gabungan dari 5 jenama terkenal dalam satu platform marketplace. Menarik pulak dengarnya kan..


Tasneem Marketplace - Platform Produk Semulajadi Bantu Suri Rumah Menjana Pendapatan
Tasneem Marketplace - Platform Produk Semulajadi Bantu Suri Rumah Menjana Pendapatan



Kolaborasi Tasneem Naturel dan Beberapa Jenama Terbesar Malaysia Melalui Platform Marketplace

Korang mesti pernah dengar jenama Tasneem, yang memang tidak asing lagi dengan balm Tasneem Naturel khusus untuk bayi. Kinah pun tak terkecuali menggunakan produk Tasneem sejak si kakak Thahirah lagi dan ianya memang serasi dengan dua beradik sehingga kini. Alhamdulillah. Selain dari produk bayi, Tasneem Naturel juga mengeluarkan produk ibu mengandung, ibu berpantang serta kegunaan untuk seisi keluarga.

Baru-baru ni Tasneem Business Legacy sebuah syarikat yang membawa jenama Tasneem Naturel, Tasneem Food dan Twobirds yang banyak mempelopori perniagaan barangan bayi berasaskan bahan semulajadi telah mengumumkan usahasama baharu dengan beberapa jenama besar Malaysia seperti Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman (PDI) dan Eyyoo melalui penyatuan di dalam sebuah platform baharu yang dinamakan Tasneem Marketplace

Tasneem Marketplace - Platform Produk Semulajadi Bantu Suri Rumah Menjana Pendapatan

Pihak Tasneem begitu mengalu-alukan mana-mana individu yang berminat untuk menjadi reseller yang berdaftar secara percuma dan usahasama ini adalah inisiatif dari Tasneem Legacy bagi membantu mereka yang mempunyai pendapatan sederhana untuk menjana pendapatan tanpa modal dengan memperolehi keuntungan yang tinggi serta terima ganjaran yang menarik bagi mereka yang telah mencapai sasaran jualan.

Ini selaras dengan objektif untuk membantu suri rumah menjana pendapatan dengan mudah dan senang. Lagipun sekarang semua dah guna smartphone kan, jadi ini bukannya alasan untuk kita tidak mahu buat, platform dah ada, jadi kita gunakan sebaiknya.

Pihak Tasneem Marketplace mengalu-alukan  individu yang berminat untuk bergerak ke hadapan bersama pasukan TMP dan jangan lupa mendaftar sebagai reseller secara percuma dengan meletakkan sasaran melahirkan seramai 10,000 usahawan yang berjaya menjana pendapatan menjelang Disember 2022


Jom Sertai Tasneem Marketplace Secara Percuma 

Tunggu apa lagi, jom ramai-ramai kita sertai team Tasneem Marketplace sekarang.

Daftar percuma di >>> Tasneem Marketplace <<<

Boleh join group telegram TMP di sini >>> Tasneem Link Telegram <<<

Untuk dapatkan info lebih lanjut, boleh layari Tasneem Marketplace di Facebook >>>https://www.facebook.com/tasneemmarketplace



Post a Comment

1 Comments