Special Gift Idea Sempena Tahun Baharu Dari Swan

Kanak-kanak memang sukakan hadiah, lagi-lagi hadiah yang kita berikan tu dah memang yang diidamkannya begitu lama. Tapi nak bagi hadiah apa sempena tahun baharu yang bakal tiba nanti? Tak perlu pening dah sebab Kinah akan kongsi beberapa idea special gift untuk kanak-kanak bagi bajet bawah RM50 dan RM150. Terpulanglah dan ikut bajet korang.

Special Gift Idea Sempena Tahun Baharu Dari Swan
Special Gift Idea Sempena Tahun Baharu Dari Swan

Sempena tahun baharu, apa kata kita hadiahkan bekas pencil. Kinah dulu, kalau dapat hadiah bekas pensil memang dah seronok sangat, lagi-lagi dalam bekas pensil tu dah cukup kelengkapan. Lagi la suka, boleh guna umtuk kegunaan sekolah pada tahun baharu nanti. 


Special Gift Idea Untuk kanak-Kanak Sempena Tahun Baharu Dari Swan

Bekas Pensil 

Disebabkan terlalu banyak jenis bekas pensil yang ada di pasaran, apa kata korang pilih bekas pensil comel dari jenama Swan. Dah la cantik, warna yang menarik, tahan lama pulak tu. Design yang ada pun memang sesuai untuk lelaki dan perempuan.

Special Gift Idea Sempena Tahun Baharu Dari Swan

Lagi satu, ada satu kelebihan bagi design ni, terdapat dua compartment dan semestinya materialnya kalis air. Pastinya, bekas pensil ni harga bajet bawah dari RM50. Baki duit tu, korang boleh beli stationary yang boleh korang dapati di kedai alat tulis. Settle !!!

Dompet 

Dompet pun satu keperluan untuk anak-anak. Bagi menarik minat anak-anak untuk menyimpan dan menggunakan duit secara berhemah, apa kata korang bagi hadiah dompet yang comel seperti unicorn ni. 

Special Gift Idea Sempena Tahun Baharu Dari Swan

Anak dara kinah punya la suka dapat 'purse' yang baharu ni. Yang lama entah mana la cicirnya. Hari tu cicir dalam van sekolah, mujurlah GVS (Geng Van Sekolah) dia jumpa, cicir yang baru ni entah ke mana ghaibnya, hilang terus dari pandangan. Harapnya yang terbaru ni dia boleh jaga dengan sebaiknya.

Ada pelbagai design yang menarik untuk kanak-kanak lelaki mahupun perempuan. Siap ada zip lagi. Tunggu apa lagi, pergi la tengok design dompet comel yang ada di website.

Botol Air

Kanak-kanak perempuan mana yang tak excited tengok botol air? Di tambah pula dengan corak yang comel seperti unicorn lagi la bertambah suka dengan hadiah yang bakal diterimanya. Anak dara kinah, masa baru sampai je parcel dia, terus nak rasmi guna.

Ibu-ibu jangan risau ye, water bottle ni BPA Free ye

Special Gift Idea Sempena Tahun Baharu Dari Swan



Special Gift Idea Untuk Anak Remaja Sempena Tahun Baharu Bakal Tiba

Selain botol air, bekas pensel dan dompet, korang juga boleh dapatkan Swan Unit Backpack seperti di bawah ni dengan harga bawah dari RM150 tau. Item ni limited ye, first come first serve. 

Kinah suka dengan Swan Backpack ni sebab ada laptop compartment. Lepas no, boleh lah bawa laptop bila pergi travel.

Lagi satu, beg ni juga ada poket untuk air botol. Banyak kegunan beg ni. 

Special Gift Idea Sempena Tahun Baharu Dari Swan

So, korang dah ada idea nak beli apa dah kan!!!

Oh ya, dah nama pun gift, korang boleh request Swan special box dan greeting cards. Nak bagi gift kan, of course la kena ada special box. 

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Swan korang boleh layari laman rasmi Swan, Website, Facebook dan Instagram.



Post a Comment

3 Comments

  1. alahai comelnya../antara jenama yang dipercayai dari dulu. Memang tahan kalau beli beg jenama ni

    ReplyDelete
  2. Comel nyaa pencil box tuu. Orang besar pun boleh guna tu kalau peminat pink. Hehe

    ReplyDelete
  3. CUya kalau kecik2 dapat hadiah sebegini dah kira jackpot.. seronok amat! hahah

    ReplyDelete