Ada Gaya Ada Stail Dengan Lazada

Sekarang ni musim membakar kuih raya. Tak lama lagi dah nak raya kan. Semua pakat pulun buat kuih raya. Ada juga yang sibuk mencari baju raya biasanya penghujung Ramadhan ni kebanyakan peniaga akan buat sale kaw kaw. Haa ada yang dah beli baju raya ke? Ke tengah mencari lagi baju raya?  Kinah malas nak bersesak tengah orang ramai kat Jalan TAR tu, dengan nak mencari parking lagi. Ohh pening kepala sis.

Apa warna tema baju raya korang tahun ni? Kinah tahun ni temanya warna emerald green. Kinah sebenarnya nak cari baju macam ni

Contoh daripada model ye

Baju raya tahun ni kinah nak simple je. Takdela nak melaram lebih-lebih pun. Pilih punya pilih untuk kinah, kinah  pilih yang ni je.

Baju Kurung Qasidah

Dah pilih baju kurung, semestinya nak cari tudung pulakkan. Bila baju dah warna plain mestilah nak cari tudung ataupun shawl yang ada contra supaya lebih naik sikit. Bagi pemilihan tudung, kinah pilih shawl ni.

Shawl by V Snow Printed

Ok untuk ibunya dah setel. Jom kita cari untuk ayahnya pulak. Semestinya untuk ayahnya sepasang baju melayu beserta sampin. Tapi untuk yang ni sampin tak disediakan.

Amar Amran Baju Melayu Moden

Sampin Songket Black Gold

Untuk my little princess Marzaqah Thahirah kinah tak carikan baju kurung sebab dia kecik lagi. Budak mana nak pakai baju kurung lama-lama. Jadi, untuk dia kinah pilih yang casual je. Dua pasang terus.



Sekarang ni semuanya ada di hujung jari je. Jadi kita shopping dekat satu website ni. Murah dan berbaloi. Pilih je mana berkenan di hati, bayar dan sampai la barang ke rumah. Mudahkan. Bersempena bulan Ramadhan ni Lazada telah mengadakan kempen iaitu Marhaban Ya Ramadhan.


Kempen ni berlangsung sehingga 30 Jun ni. Potongan sehingga 90% sempena bulan mulia ini. Tunggu apa lagi, sementara masih ada masa ni jangan lepaskan peluang ni. Untuk maklumat lanjut, boleh klik banner ni





Post a Comment

5 Comments

  1. All the best dear..
    Cantik kaler emerald green tu,
    Teringat one time tu angelina jolie pakai dress emerald green, sangat stunning.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq mrs pip. Anggap la nanti kinah pakai emerald green ni macam angelina jolie. Tpi version kinah juling hehe

      Delete
  2. Lama dah tak jenguk lazada..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa kenala p jenguk lazada sementara ada sale ni

      Delete
  3. Baju raya tiap tahun jahit sendiri. Tapi bukan sy yg jahit ��

    ReplyDelete