Jolly LLB 2

Jolly LLB2|Terlayan chanel Tara Hd kat rumah mak. Layan cerita Jolly LLB 2. Menarik sangat cerita ni. Mengisahkan seorang peguam yang agak kelam sikit. Jolly sebenarnya peguam tapi dia bekerja sebagai setiausaha peguam di sebuah syarikat peguam. Cita-citanya ingin membuka satu firma guaman memerlukan kos yang agak tinggi. Secara kebetulan, ada seorang wanita datang berjumpa dengannya untuk meminta tolong kepada Jolly supaya peguam tempat Jolly bekerja ambil kes tersebut untuk mendapatkan keadilan suaminya yang telah dibunuh oleh polis yang kononnya suaminya adalah pengganas yang dicari.

Jadi Jolly mengambil kesempatan untuk guna duit yang diberi untuk membuka firmanya. Apabila gadis itu, Hina dapat tahu akan hal itu dia begitu kecewa dan bertindak membunuh diri. Sejak dari itu, Jolly mula sedar akan kesalahannya dan tekad untuk membantu Hina untuk mendakwa pembunuh suaminya iaitu seorang pegawai polis. Kagum dengan semangat Jolly, asal dapat je info mengenai bahan bukti dan saksi mesti dia akan cuba dapatkan walau apa cara sekalipun walaupun nyawanya terancam.

Meskipun pihak peguambela cuba nak berdalih dan lengahkan masa, Jolly tetap untuk cuba menyakinkan hakim bahawa pegawai polis tu bersalah. Satu persatu bukti dan saksi tampil beri keterangan dan akhirnya kebenaran terungkai juga. Tak semestinya orang yang mempunyai kuasa dan pengaruh besar tidak melakukan kesalahan, soroklah macam mana sekalipun suatu masa nanti orang akan tau juga.


Post a Comment

4 Comments

  1. Nampak menarik jalan cerita dia, nak tgok lah cite ni nanti. Thanks for sharing ya

    ReplyDelete
  2. Sesekali layan juga cerita hindustan/tamil... Lucu...

    ReplyDelete
  3. Comel pula cover cerita ni =)

    ReplyDelete
  4. Wow! macam best juga cerita ini, wait let me check where i can watch this also. Thanks for the sharing.

    ReplyDelete