Friday, 13 November 2020

Diamond Dolly Booster Essence Booster Terbaik Untuk Kulit Muka

Diamond Dolly Booster Essence Booster Terbaik Untuk Kulit Muka |  Memiliki kulit yang cantik, anjal, dan berseri menjadi idaman bagi setiap wanita. Begitu jugak la dengan empunya diri ni.


Meskipun usia dah 31 pada tahun ni, kulit muka kinah dah mula nampak kusam. Bila tengok cermin, teringin nak kulit ni nampak cantik dan kulit lembut macam bayi tanpa sebarang make up. Siapa yang tak nak kulit umpama baby skin tu oii dan bila kulit dah elok cantik, kulit pinkish confirm orang tak panggil kita makcik dah.


Nak cantik seperti yang diidamkan, ada caranya. Selain jaga pemakanan, minum air kosong dengan mencukupi, penjagaan kulit secara rutin pun penting juga tau. Bagi memenuhi impian untuk kulit kelihatan cantik dan sentiasa lembap, kinah nak kongsi dengan korang satu essence terbaik untuk kulit muka kita iaitu RoyalQ Asia Diamond Dolly Booster Essence


Diamond Dolly Booster Essence Booster terbaik untuk kulit muka
 Diamond Dolly Booster Essence Booster terbaik untuk kulit muka


Mengapa Diamond Dolly Booster Essence (DDBE) Terbaik Untuk Kulit Muka Kita

Kalau korang nak tahu, mengapa Diamond Dolly Booster Essence adalah booster terbaik untuk kulit kita adalah disebabkan dalam satu botol ni mengandungi 4 formulasi iaitu essence, serum, moisturiser, dan booster


Bagi kinah la, ianya lengkap sangat dah ni satu botol yang tampak eksklusif ni untuk mereka yang nak jaga kulit muka terutama bagi mereka yang mempunyai masalah kulit kering serta masalah kulit sensitif.



Kebaikan dan kelebihan yang ada pada Diamond Dolly Booster Essence 

  1. Sesuai bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif dan mengalami keradangan.
  2. Membantu membaiki kulit yang rosak, kering dan sunburn.
  3. Melembut dan melicinkan kulit muka.
  4. Membantu melindungi kulit dari sinaran radiasi berbahaya.
  5. Membantu menghilangkan kegatalan pada kulit muka.
  6. Membantu menanggalkan lapisan sel kulit mati.
  7. Membantu mengekalkan kelembapan kulit.
  8. Membantu melindungi kulit dari bakteria berbahaya.
  9. Membantu meningkatkan hidrasi dalam kulit.


Kandungan Diamond Dolly Booster Essence

Banyakkan kelebihan dan kebaikan pada Diamond Dolly Booster Essence ni. Disebabkan itulah, bagi kinah DDBE ni adalah serum muka terbaik buat masa ni. Dah tau tentang kelebihannya, kinah nak kongsi pula kandungan hebat di dalam Diamond Dolly Booster Essence ni. Kalau korang nak tahu, DDBE ni mengandungi 6 kandungan hebat yang mana dalam setiap kandungan ini mempunyai khasiatnya yang tersendiri. 


Diamond Dolly Booster Essence Booster terbaik untuk kulit muka
Diamond Dolly Booster Essence Booster Terbaik Untuk Kulit Muka

  1. Chamomilla Recutita Extract - Berfungsi melegakan kulit yang mengalami keradangan dan meredakan kulit yang sensitif.
  2. Cucumis Sativus - berfungsi membaiki kulit yang kering dan rosak seterusnya menjadikan permukaan kulit lebih lembut dan licin. Ekstrak ini juga sangat baik untuk membaiki kulit sunburn. pH value ekstrak ini juga sesuai dengan kulit kita.
  3. Asparagopsis Armata Extract - Merupakan red alga yang sering dijumpai di Kawasan pendalaman lautan India dan Pasifik.Extract ini sangat bagus untuk melindungi kulit dari sinaran radiasi merbahaya.
  4. Saponaria Officinalis Herb - Mengandungi flavonoids dan vitamin C untuk menenangkan kulit (soothing) dan menghilangkan kegatalan i] muka.
  5. Humulus Lupulus - Bersifat sebagai antimicrobial dalam alam semulajadi. Melindungi kulit dari persekitaran luar di mana ianya membantu memelihara kelembapan kulit dengan menjadikan kulit kekal lembap dan lembut. Turut membantu menanggalkan lapisan kulit mati dari epidermis serta membersihkan kulit.
  6. Avena Strigosa Seed Extract - Dikenali sebagai Black Oats Extract. Mengandungi bahan yang mampu menampung air di dalam kulit. Jadi, proses penghidratan secara semula jadi dapat diransang dan dikuatkan.

 


Cara Penggunaan Diamond Dolly Booster Essence

Diamond Dolly Booster Essence Booster terbaik untuk kulit muka
Diamond Dolly Booster Essence Booster Terbaik Untuk Kulit Muka

Bestkan Diamond Dolly Booster Essence ni, rupanya banyak kelebihan yang kita dapat bila kita pakai secara konsisten. Cara guna essence ni pun mudah saja, picit mengikut kuantiti yang diperlukan. Kemudian, gunakan hujung jari korang dan sapu 2 - 3 titik pada muka dan leher secara membulat. Mudah je. Lepas ni, pada sesiapa yang mencari cara untuk atasi kulit kering dan tips untuk kulit sensitif, haaaa ini lah dia penyelesaiannya. Tak salah nak berbelanja sedikit untuk kesihatan kulit muka korang daripada korang terpaksa berbelanja mahal cucuk sana cucuk sini tapi hasil tak seperti yang diharapkan. 



Untuk maklumat lanjut dan sebarang pembelian korang boleh layari

Instagram :http://www.instagram.com/thebeautyexpertcheras

Facebook:  www.facebook.com/thebeautyexpertacademy

Whatsapp: 013-2576447/03-95467094

4 comments:

  1. bahan-bahan dia agak eklusif, khasiat dia pun bagus untuk penjagaan muka. Memang berbaloi kalau beli serum ni

    ReplyDelete
  2. Eina ni sejenis suka dengan benda2 yang berkaitan skincare. Dulu suka cuba mcm2 brand. Tapi serum tak pernah pakai. Sebab mostly mahal. Haha. Rugi betul kan. Bagus serum ni sebenarnya kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serum memang bagus untuk muka kelihatan lebih muda dari usia.

      Delete
  3. Bahan dalam serum nie diperbuat daripada sumber alami, jadi khasiat daripadanya memang bagus untuk penjagaan kulit wajah kita..

    ReplyDelete