Little Etoile Organic Makanan Untuk Bayi

Little Etoile Organic Makanan Organik Untuk Bayi Mudah Disediakan dan Mesra Travel | Setiap ibu di dunia ni semestinya inginkan yang terbaik buat anaknya.  Termasuklah dalam aspek pemilihan makanan. Pemakanan yang baik sangat bagus untuk tumbesaran mereka. 

Namun begitu, tidak semua ibu sempat untuk menyediakan makanan bayi terutama  mereka yang bekerjaya ataupun semasa bawa anak pergi travel. Kinah akui bukan mudah ye nak sediakan semua tu ketika travel terutamanya. Tapi apa pilihan ibu-ibu kan. Nak tak nak terpaksa sediakan makanan bayi yang mesra travel dan mudah disediakan.

Little Etoile Organic Makanan Untuk Bayi

Oleh sebab itu,  Little Etoile Organic (LEO) adalah pilihan terbaik untuk ibu-ibu di luar sana. 


Mengapa Little Etoile Organic Menjadi Pilihan

Bagi ibu-ibu yang begitu menjaga pemakanan untuk si kecil, kinah cadangkan untuk korang beralih ke Little Etoile Organic. Buat pengetahuan ibu-ibu semua, makanan bayi Little Etoile Organic hanya dibuat menggunakan bahan organik yang terbaik dari Australia dan ianya semestinya 100% tulen dan semula jadi dan HALAL. Makanan LEO ni telah diuji pada logam berat, dan alergen, dan semestinya tiada bahan yang terlarang bagi memastikan makanan bayi kita ni selamat.

Kalau korang nak tahu, Little Etoile Organic mempunyai team yang berpengalaman selama 20 tahun dalam bidang sains pemakanan. Jadi, buat ibu-ibu di luar sana tak usah ragu mengenai nutrisi makanan bayi organik dari Little Etoile Organic.

Satu lagi sebab mengapa Little Etoile Organic menjadi pilihan adalah disebabkan kesemua bahan yang digunakan adalah bahan premium iaitu setiap ramuan dan bahan mentah yang terbaik dari seluruh negara supaya ianya bersih, dan selamat untuk bayi, kanak-kanak, ibu hamil dan yang menyusu.

Little Etoile Organic Makanan Untuk Bayi

Apa yang penting, makanan bayi Little Etoile Organic ni tidak mengandungi bahan pengawet, pewarna, gula dan yang penting 100% natural.

Satu lagi kinah nak bagitau mengenai makanan organik bayi Little Etoile Organic ni telah menerima anugerah Makanan Bayi Terbaik 2021 oleh The Asian Parents Singapore dan Super Mom tau..

So, awesome sangat la makanan baby yang super duper best ni.


Testimoni Kinah Selepas Bagi Lulu Makan Little Etoile Organic

Sejujurnya, pada mulanya Lulu ni tak nak tau makanan baby ni. Iyelah dia pun dah 1 tahun 7 bulan dah, dah makan family food dah pun. Tapi kinah tak putus asa untuk bagi dia cuba Little Etoile Organic ni. Bukannya apa, in case bila jalan jauh dia lapar ada jugak stok dia nak makan.

Little Etoile Organic Makanan Untuk Bayi

Alhamdulillah, akhirnya dia nak jugak tau makan sebabnya tekstur dia memang mudah untuk dimakan untuk baby usia 6 bulan ke atas dan sekarang ni pun fasa Lulu dia nak suap makan sendiri, ajer memang mudah sangat dia suap ke mulut dan habiskan lagipun packaging dia guna pouches, jadi senang budak nak pegang.

Nak sediakan pun mudah je, cuma shake je. Kalau nak hidangkan dalam suhu bilik, cuma tuangkan saja ke dalam mangkuk. Jika nak hidangkan suam, cuma rendam saja pouches tu ke dalam air panas dan biarkan sehingga air panas tersebut menjadi suam.

Kalau korang nak beli untuk si manja korang, korang boleh guna promode code KINAH10 ni dan korang boleh dapat off RM10 apabila buat pembelian di website Little Etoile Organic 


Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Little Etoile Organic boleh layari 




Post a Comment

3 Comments

  1. Betul Kinah. Bila travel ni, part makan untuk anak2 terutama untuk baby ni bukan senang nak prepare. So ada travel pack macam ni, sangat2lah senang utk baby kita & juga kita sebagai ibu..

    ReplyDelete
  2. mudah nak ke mana-mana bawa anak kecil macam ni.

    ReplyDelete
  3. Mudah dijual dalam pek macam ni. Memang mesra travel sangat. Tak risau kalau travel dengan anak anak dah siap ready makanan untuk mereka.

    ReplyDelete