Baju Renang Muslimah Lyra Swimwear Pilihan Terbaik Bagi Muslimah

Baju Renang Muslimah Lyra Swimwear Pilihan Terbaik Bagi Muslimah | Mencari baju renang yang sesuai untuk muslimah amat sukar untuk dicari kerana kebanyakan yang ada di pasaran semuanya tidak sesuai untuk muslimah.

Jadi, nak tak nak bila pergi berenang kita cuma kenakan tshirt dan seluar trek sahaja. Tapi tak semua tempat kita dibenarkan memakai tshirt dan seluar trek ye. Apabila kita ke kolam renang misalnya kita diwajibkan untuk memakai pakaian renang yang khusus disebabkan aspek keselamatan.

Tapi, di mana nak dapatkan baju renang muslimah dan trendy tu?


Baju Renang Muslimah Lyra Swimwear Pilihan Terbaik Bagi Muslimah

Baju Renang Muslimah Lyra Swimwear Pilihan Terbaik Bagi Muslimah
Baju Renang Muslimah Lyra Swimwear Pilihan Terbaik Bagi Muslimah
Kredit gambar to : Blog Lyraswimwear.com


Usah risau sebabnya dah ada brand yang mengeluarkan pakaian renang khusus untuk muslimah iaitu Lyra Swimwear. Serius kinah tengok design dari Lyra Swimwear memang up to date dan semestinya cantik. Pelbagai design, saiz, serta aksesori renang korang boleh dapat dengan harga yang berpatutan.


Pengasas Baju Renang Muslimah Lyra Swimwear

Sebelum kita cerita lebih jauh mengenai swimming suit ni, jom kinah cerita serba sedikit pengasas kepada Lyra Swimwear. 

Buat pengetahuan semua, pengasas Lyra Swimwear ni ialah Ikram Zien. Tercetusnya Lyra Swimwear ni bermula apabila seorang wanita begitu struggle mencari pakaian renang yang sesuai dengan lifestyle beliau.

Gaya hidup yang kebanyakannya dengan aktiviti kecergasan, berenang dan minat yang mendalam dalam bidang fesyen tapi masih mengekalkan kesopanan menyebabkan Ikram Zien menggabungkan kesemua elemen tersebut dengan mencipta pakaian renang beliau sendiri.

Antara swimsuit rekaan beliau

Baju Renang Muslimah Lyra Swimwear Pilihan Terbaik Bagi Muslimah
Baju Renang Muslimah Lyra Swimwear Pilihan Terbaik Bagi Muslimah


Dengan inisiatif beliau, terhasil lah pakaian renang yang selesa, pelbagai saiz dan semestinya sopan dipandang oleh sesiapa. So, memang tiada alasan lagi untuk tidak memakai swimming suit ketika berenang.

Kan lebih nampak sopan dengan pakaian renang sebegini.


Mengapa Lyra Swimwear Patut Menjadi Pilihan Anda

1. Design Pakaian Renang yang Trendy dan Minimalis

Kalau korang nak tahu, design pakaian renang Lyra Swimwear ni diinspirasikan dari konsep ala Hollywood Klasik, reka bentuk yang sejuk dan Pantai Moroko. Korang boleh tengok setiap design ada keunikannya tersendiri dan semestinya cantik. Coraknya pun tak la terlalu crowded. So just nice la.

Design dia pun orang kata masih kategori muslimah, so korang yang nak cari pakaian renang yang sopan dan pelbagai saiz, Lyra Swimwear la jawapannya.

2. Fabrik Dibuat Dari Bahan Yang Ringan Dan Cepat Kering

Kenapa Lyra Swimwear menjadi pilihan muslimah adalah disebabkan fabrik carvico Itali yang menjadikan swimming suit ini lebih ringan dan cepat kering. Lepas ni tiada lagi alasan ye tak bawa swimming suit. Kalau korang nak tahu, swimming suit Lyra Swimwear ni mempunyai kualiti premium yang mana ianya dapat membantu melindungi kulit kita dari sinaran UV. Haaa kelas gitu.

So bagi yang masih lagi tercari-cari pakaian renang muslimah lepas ni dah boleh dapatkannya di Lyra Swimwear. Dijamin berkualiti, harga berpatutan, lebih trendy dan semestinya pelbagai pilihan saiz dari saiz XS hinggalah 3XL. Bagi yang plus size tu, korang boleh dapatkan swimmimg suit di sini. In case pilihan yang korang nak tu dah habis stok, korang boleh minta mereka maklum bahawa design tersebut telah restock melalui email ataupun secara web push. Mudah kan!!

Selamat mencuci mata ☺️

Post a Comment

0 Comments