Penggalak Testosteron Nuviton Didedahkan! berkesan atau tidak?

Penggalak Testosteron Nuviton Didedahkan! berkesan atau tidak? | Jika mana-mana keadaan ini terdengar biasa, adakah anda menganggap bahawa masalah anda bukan sahaja akibat semulajadi penuaan, tetapi sebaliknya disebabkan oleh penurunan testosteron? 

Bekalan Testosteron yang padu adalah penting untuk hampir setiap aspek fizikal badan anda - otot, dorongan seks, kekuatan tulang, kesihatan jantung, ingatan dan juga saiz zakar - jadi apabila tahap anda menjunam, ia mempunyai beberapa kesan yang tidak diingini pada kesihatan anda (1).

Tetapi ada cara untuk menghidupkan testosteron anda. Penggalak testosteron boleh didapati di tempat yang selamat dan sah, seperti ahli kimia tempatan anda atau klinik terapi hormon. 

Ia bukan penawar ajaib dan tidak akan menangkis masa Bapa selama-lamanya, tetapi ia boleh membantu mengekalkan tahap anda kekal cergas untuk tahun-tahun akan datang.

Bersama dengan penggalak testosteron, terdapat banyak cara semula jadi untuk meningkatkan tahap testosteron anda dengan diet, senaman dan perubahan gaya hidup yang lain. 

Jadi, jika anda berada di sisi yang salah 30, kehilangan kekuatan di gim, bergelut untuk fokus di tempat kerja dan mempunyai semua tenaga seperti kusyen berselerak, teruskan membaca.




NUVITON™, Jimat atau berbelanja besar?!

Penggalak Testosteron Nuviton Didedahkan! berkesan atau tidak?

Berikut ialah senarai ringkas suplemen penggalak testosteron yang boleh anda percayai. Untuk pecahan yang lebih terperinci bagi setiap satu, teruskan menatal.

NUVITON™ adalah kapsul hormon lelaki atau makanan tambahan yang mengandungi kebaikan tumbuhan Tongkat Ali.

Produk NUVITON™ dibuat oleh Yummylooks Sdn Bhd yang merupakan syarikat rasmi dari Malaysia.

Dengan lebih daripada 300 kedai e-dagang di seluruh dunia!.

Syarikat itu telah memperoleh reputasi yang baik sebagai pengeluar pembungkusan pengguna, pembuatan, logistik dan pengedaran produk nutraseutikal sejak 2017.




Dengan reputasi yang baik daripada syarikat, anda tidak perlu lagi bimbang untuk menggunakan NUVITON™.

Kerana yang pasti produk penggalak testosteron benar-benar dijamin selamat dan rasmi.

NUVITON™ bukan sahaja menggabungkan Tongkat Ali, tetapi ia menggunakan teknologi berpaten yang jarang diketahui, Physta®.

Physta® ialah ekstrak Tongkat Ali terpiawai yang dipatenkan pertama di dunia yang dirumus bersama oleh Massachusetts Institute of Technology (MIT) pada tahun 2003 menggunakan teknologi air panas dan kering beku.

NUVITON™ mampu membantu meningkatkan tahap testosteron secara berperingkat. Bukan itu sahaja, produk ini boleh meningkatkan mood, tenaga, pertumbuhan otot, dan banyak lagi.

Jadi, jika dibandingkan dengan produk penggalak testosteron yang lain, NUVITON™ adalah penggalak testosteron terbaik yang pernah ada.

NUVITON™ mempunyai kelebihan iaitu diperbuat daripada bahan semulajadi, dijamin halal dan mempunyai sijil kelayakan produk mereka.

NUVITON™ dikilangkan di kemudahan USFDA dan berdaftar KKM.

NUVITON™ tidak memerlukan preskripsi kerana ia bukan sebahagian daripada jenis ubat.

Produk NUVITON™ mengandungi Tongkat Ali, Ginseng, Maca ooRt, Cordyceps, Horny Goat Weed dan Tribulus Terrestris.

Seperti yang dijelaskan sebelum ini, NUVITON™ diperbuat daripada 100% bahan semulajadi

Oleh itu, manfaat boleh dirasai selama 3-4 minggu (secara umum). Akan tetapi kesan yang dirasai oleh setiap orang tentu saja akan. 

Ada orang yang akan mendapat hasil dengan cepat dan adapula orang yang akan mendapat hasil yang lebih lama. Pengambilan suplemen harus diambil secara teratur.

Dosis yang disyorkan untuk pengguna adalah 1 tablet setiap hari dan sudah boleh dimakan secara teratur untuk hasil yang maksimum.


Penggalak Testosteron Nuviton Didedahkan! berkesan atau tidak?


Klik disini untuk mengetahui lebih lanjut Ulasan Nuviton



Apa yang Menyebabkan Testosteron Lelaki Jatuh?

Walaupun testosteron adalah penting, penurunan paras testosteron tidak semestinya sesuatu yang perlu dibimbangkan – ia adalah semulajadi seperti mencari satu atau dua rambut beruban. 

Lelaki dalam usia tiga puluhan boleh menjangkakan mengalami penurunan satu hingga 2% dalam tahap testosteron mereka setiap tahun, menurut penyelidikan, dan nombor jenis ini tidak mungkin menyebabkan sebarang masalah dengan sendirinya.

Tahap testosteron jatuh yang tidak boleh diturunkan kepada biologi? Selalunya, mereka boleh dikesan kembali kepada gaya hidup atau masalah kesihatan mental. 

Jika anda mengalami simptom testosteron rendah, seperti disfungsi erektil atau kehilangan libido, mungkin berbaloi untuk bercakap dengan doktor anda tentang punca lain, seperti tekanan, kemurungan dan kebimbangan.

Jika gaya hidup atau masalah psikologi tidak bertanggungjawab untuk testosteron jatuh anda, punca lain yang mungkin adalah hipogonadisme, yang menggambarkan apabila testis menghasilkan sedikit atau tiada hormon (2). 

Lelaki boleh dilahirkan dengan hipogonadisme, atau ia boleh berkembang di kemudian hari akibat kecederaan atau jangkitan.

Jika tidak dikawal, tahap testosteron yang rendah boleh melemahkan tulang anda, yang berpotensi menyebabkan osteoporosis (3). 

Lebih membimbangkan, satu kajian yang diterbitkan dalam Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism telah mengaitkan testosteron rendah dengan peningkatan risiko kematian

Jadi jika anda mengalami simptom, jangan menderita dalam diam  dapatkan pemeriksaan dan konsumsi suplemen penggalak testosteron.


Bagaimana Saya Tahu Jika Testosteron Saya Rendah?

Gejala tahap testosteron rendah boleh berbeza-beza, terutamanya mengikut umur. 

Menurut penyelidikan, gejala mungkin termasuk keletihan, kelesuan, kemurungan, kebimbangan, kerengsaan, libido rendah, disfungsi erektil, toleransi dan kekuatan senaman berkurangan, berpeluh berlebihan dan berpeluh malam, kurang daya tumpuan atau ingatan, atau perlu bercukur lebih jarang. "

Tahap testosteron diukur melalui ujian darah, dan di UK, diukur dalam nanomol seliter (nmol/l). 

Bagi lelaki, bacaan dewasa "normal" jatuh ke atas 0.30 nmol/l, dengan julat optimum melebihi 0.45 nmol/l.

Dari umur 30 tahun dan seterusnya, tahap testosteron anda mula menurun pada kadar 1% setiap tahun. 

"Kebanyakan lelaki masih mengekalkan tahap testosteron yang normal sepanjang hidup mereka, tidak mengalami gejala, dan inilah sebabnya anda melihat lelaki yang boleh melahirkan anak sehingga lapan puluhan," kata Dr Luke Pratsides, ketua GP di Numan.

Di bawah adalah video penerangan oleh pengguna NUVITON™. Dalam video ini terdapat manfaat dan penjelasan penggunaan NUVITON™.




 

Post a Comment

0 Comments