LANAFIRA| Butik Muslimah Terbaik Untuk Wanita Muslimah

LANAFIRA Butik Muslimah Terbaik Untuk Wanita Muslimah| Assalamualaikum dan selamat malam semua. Niat dihati nak tambah koleksi baju dalam wardrobe tapi tak ada masa nak ke shopping mall. Hmm apa  susah sekarang semua dihujung jari je. Nak cari baju, sekarang ni ada  banyak butik online di Malaysia tau tinggal nak pilih je. Pada kali ni, Kinah nak berkongsi satu butik online yang bercirikan muslimah. Nama butik ni ialah LANAFIRA. Dengar nama butik ni pun dah woww. Untuk pengetahuan semua, LANAFIRA ditubuhkan bagi memenuhi keperluan wanita muslim seperti yang dituntut dalam Islam. Fokus utama LANAFIRA ialah untuk memberi perkhidmatan yang terbaik kepada pengguna.

Di LANAFIRA, terdapat 3 koleksi yang boleh korang pilih iaitu Kebaya, Long Dress dan Modern Peplum. Semuanya cantik-cantik tau. Rambang mata kinah. Jom kita cuci mata dengan koleksi LANAFIRA. Kebanyakan koleksi LANAFIRA ni adalah mesra wudhuk dan breastfeed friendly. Jadi, korang tak payah nak ragu-ragu dan fikir panjang lagi. Sebab apa yang kita perlukan LANAFIRA dah design baik punya.

LANAFIRA Butik Muslimah Terbaik Untuk Wanita Muslimah

Lanafira butik untuk muslimah, butik muslimah, butik online, butik
Melissa Long Dress
Melissa Long Dress ni kalau korang nak tahu sesuai sangat pakai nak pergi event dan casual, mesra wudhuk dan sesuai bagi ibu-ibu yang menyusukan baby. Material yang digunakan pula Italy Heavy Moss Crepe confirm selesa dan tak panas. Saiz pula daripada saiz S hingga ke saiz XL (boleh rujuk saiz dibawah).  Cuma tinggal tiga warna je tau, Dusty Pink,. Lambat kinah tak tau ye.
Lanafira butik untuk muslimah, butik muslimah, butik online, butik
Modern Peplum
Koleksi yang kedua ialah Modern Peplum. Menariknya koleksi Sofea Modern Peplum ni kalau korang perasan ada mermaid cutting skirt di belakang. Boleh feeling ala mermaid gitu hehehe. Material yang digunakan pula jenis Japannese High Quality Cotton. 
Lanafira butik untuk muslimah, butik muslimah, butik online, butik
Kebaya Alana
Koleksi seterusnya ialah kebaya Alana kiranya short kebaya moden. Ada tiga pilihan antaranya Rose Pink & Light Green, Mint & Blue, dan Green & Brown. Ketiga koleksi ni macam kinah terangkan kat atas tadi semuanya mesra wudhuk dan BF friendly tau. Jadi, tak payah la korang risau nak bergaya. Material yang digunakan pula Japannese High Quality Cotton, selesa dan sejuk semestinya.
Apa yang pasti, kinah memang suka sangat dengan pakaian muslimah keluaran LANAFIRA. Harganya pula di antara RM60.00 hingga RM140.00 wow harga mampu milik tu. Kalau korang nak tahu kesemua koleksi ni dah tak banyak dah tau. Lebih baik korang grab cepat sebelum habis. Sebabnya lepas ni diorang dah tak restock dah design ni. Nanti akan ada design baru akan keluar.

Untuk maklumat lanjut bolehlah kunjungi
Website www.lanafira.com
Ig @lanafiraofficial
Fb page: www.facebook.com/lanafiraofficial

Untuk dapatkan tips fesyen yang terkini bolehlah layari website 


https://www.lanafira.com/99-tips-fesyen-terkini/


Keywords

Post a Comment

13 Comments

  1. Lanafira ni Lana Alara punya produk ke? Hihi... nice dress... harganya pun murah tengok kat web dia tadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh tak la. Ni owner lain. Cantikkan.. Bolehla beli satu untuk orang rumah

      Delete
  2. Melissa long dress tu teringat zaman remaja tempah baju sebijik camtu..hehe keluar balik fashion tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah betul kata kak anis tu. Teringat baju pregnant mak kinah dulu. Macam ni la design dia hehe

      Delete
  3. Menarik Melisa Long Dress tu, yang lain tak berapa minat plak...

    ReplyDelete
  4. Melissa Long Dress memg awesome

    ReplyDelete
  5. cantik2 jubahnya..tergoda hehehe

    ReplyDelete
  6. Cantik2design baju dia Kan. Mama suka yg peplum tu

    ReplyDelete
  7. mmg cun melecun kan baju dri lanafira nii.. <3

    ReplyDelete
  8. tengok entri ni, terfikir.. "lambat lagi nak raya ya.." hee~

    ReplyDelete