Zero Belly Fruitea Detox Dari Imaan World

Zero Belly Fruitea Detox Dari Imaan World |  Beberapa minggu yang lepas kinah pergi bercuti ke Kuala Terengganu. Biasala bila dah pergi ke tempat orang, mestilah cari tempat makan yang best. Bila dah jumpa makanan memang tak ingat apa dah. Bila asyik makan tak sedar badan pun makin kembang walaupun sedia kembang. Aduhhh masalah ni. Perut pun rasa macam tak sedap je. Dalam perjalanan nak balik tu pasang niat,"balik rumh ni kena detoks la".  Mujurlah balik rumah orang kurier call bagitau barang yang kinah order dari Imaan World dah sampai. Macam tau-tau jer haha. Jadi, bermulalah kinah berdetox dengan Zero Belly dari Imaan World.

Zero Belly Fruitea Detox Dari Imaan World

Zero Belly Fruitea Detox Dari Imaan World
Haa jangan tak tau, sekarang ni Imaan World dah melangkah ke hadapan. Kalau dulu orang kenal Imaan World kerana tisu basah yang awesome tu. Jadi, entri kali ni kinah nak kongsi dengan semua pengalaman kinah mengamalkan Zero Belly dari Imaan World. Teruja ke tidak?

Untuk pengetahuan semua, Teh Zero Belly Fruitea keluaran Imaan World dihasilkan daripada 100% gabungan daun teh dan buah-buahan terpilih. Haaa bukan calang-calang yer teh detoks ni. Antara bahan utama yang terkandung dalam Zero Belly ni ialah Mulberry, Markisa, Durian Belanda, Daun Teh dan juga daun gelenggang. Gabungan semua bahan-bahan utama tadi menghasilkan teh detoks yang sangat wangi, rasa yang sedap dan apa yang penting dapat membantu mengurangkan berat badan.

Kalau nak tahu, dulu nama Zero Belly Fruitea Detox dikenali sebagai Fruitea Daily Detox. Dulu packaging menggunakan aluminium foil tapi kini  disertakan sekali dengan "Tumbler" yang cute sangat ni. Korang jangan risau, tumbler ni barang baik punya jadi tak kisah la korang guna air panas ke memang tak akan menjejaskan kualiti tumbler tersebut.


Siapa yang Patut Mencuba Zero Belly Fruitea Detox

  • Mereka yang mengalami maslah perut buncit
  • Mereka yang mengalami masalah obesiti
  • Mereka yang mengalami masalah sembelit
  • Banyak angin di dalam badan
  • Mereka yang mempunyai bacaan gula yang tinggi dalam darah 

Best Ke Zero Belly Keluaran Imaan World

Walaupun baru beberapa hari kinah amalkan Zero Belly ni, kinah dah jatuh hati. Kenapa? Sebabnya bila minum Zero Belly ni langsung tak ganggu rutin harian kita. Ada sesetengah produk detox akan buat perut kita memulas dan kita akan rasa tak selesa. Tapi Zero Belly tak macam tu, sedar-sedar je rasa nak membuang. Haaa gitu.

Cara Minum Zero Belly Keluaran Imaan World

Nak minum Zero Belly ni ada caranya. Macam kinah yang ingin mengurangkan berat badan, kinah guna 2 uncang. Bagi mereka yang ada masalah: 

  • Tujuan pencernaan – sehari 1 uncang
  • Tujuan kurangkan berat badan – sehari 2 uncang
  • Tujuan kekalkan berat badan – 3 kali seminggu

Boleh diminum oleh individu berumur 7 tahun ke atas, sesuai juga buat wanita menyusu. Tapi untuk wanita mengandung tak digalakkan.



Antara testimoni yang telah berjaya


Zero Belly Fruitea Detox Dari Imaan World

Zero Belly Fruitea Detox Dari Imaan World

Zero Belly Fruitea Detox Dari Imaan World

UNTUK MAKLUMAT LANJUT
Maklumat lanjut : 
https://www.imaanworld.com/
Email : wowmissionsdnbhd@gmail.com
Tel : 03-42854919
Hp : 019-2862828
Facebook : https://www.facebook.com/imaansuciworld/

Instagram : https://www.instagram.com/imaan.suci.world.hq

Post a Comment

6 Comments

  1. sha ada masalagh perut buncit haha kena try ni!

    ReplyDelete
  2. kena cubala..sbb boleh detox ususkak liez yang degil ni..
    nak kurus kena detox dulu baru berkesan

    ReplyDelete
  3. Pert akk pn buncit...nk try jugak ni

    ReplyDelete
  4. Bague bahan2 dia kinah. Rasa yakin nak cuba. Kak ana pun kena sama detox badan yg makin mengembang serupa belon ni.

    ReplyDelete
  5. Bestkan tea ni org Kurus pun kena detox sbb kadang Kurus tapi perut buncit. Kalau ada yang nak order boleh pm zira juga agent sah imaan

    ReplyDelete
  6. Detox ni bagus untuk badan. At least seminggu dua kali ke hee

    ReplyDelete